در بسته حوادث ۴ خرداد ماه بخوانید؛

سارقان فنس و تابلو‌های محیط زیست پارک ملی دز دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۴ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۴ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان فنس و تابلو‌های محیط زیست پارک ملی دز  

⁩رضا قپانچی پور رئیس اداره پارک ملی دز گفت: طی انجام عملیات گشت و کمین شبانه در محدوده حوضه استحفاظی این اداره در نیمه‌های شب دو نفر سارق مشاهده، که به وسیله ابزار آلات آهن بری در حال تخریب و سرقت مقداری از فنسکشی سایت تکثیر و پرورش گوزن زرد و یک عدد از تابلوه‌های هشدار دهنده متعلق به سازمان محیط زیست بوده که به محض رؤیت مامورین سعی در متواری شدند.

او بیان داشت:  در نهایت با هوشیاری مامورین این اداره نسبت به توقف و دستگیری یک نفر از آن‌ها اقدام شد؛ که با انجام صورتجلسه با همراهی کلانتری ۱۷ شهر میانرود نسبت به انتقال سارق دستگیر شده به دادسرای شهرستان دزفول اقدام، و با اخذ حکم قضایی سارق دستگیر شده به زندان منتقل گردید.

⁩قپانچی پور در ادامه ضمن قدردانی از همکاری کلانتری ۱۷شهر میانرود افزود: تخریب و سرقت اموال دولتی که در ادوار گذشته نیز چندین مورد اتفاق و در نهایت به شناسایی و دستگیری سارقان منجر شد. از جرایم کیفری بوده که متخلفان علاوه بر جبران خسارات وارده طی حکم قضای و با استناد به مواد ۶۸۷، ۶۷۷و ۶۵۱ قانون مجازات اسلامی متحمل ۳ تا ۱۰ سال حبس خواهند شد.

 واژگونی سانتافه در جاده اندیکا – شهرکرد

تورج احمدی مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز گفت: واژگونی سانتافه در جاده اندیکا – تاراز حدود ساعت ۱۰ صبح گزارش شد و با توجه به نزدیک بودن حادثه به پایگاه نیرو‌های امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ۲ نفر از مصدومان این حادثه به دلیل شدت جراحت قبل از رسیدن به درمانگاه چلو فوت کردند.

احمدی بیان داشت: اما مصدوم دیگر با کمک فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان منتقل شد.

مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز تصریح کرد: این حادثه در نقطه حادثه خیز سرکول رخ داده که بررسی بیشتر آن توسط پلیس راه در حال انجام است.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.