مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: کمیته امداد البرز در مرحله سوم مواسات ۱۰۰۰ سبد کالا را به صورت نمادین توزیع خواهد کرد.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: کمیته امداد البرز از آغاز اولین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه ۱۰۰هزار سبد کالا بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع کرده و در مرحله سوم مواسات نیز ۱۰۰۰ سبد کالا را به صورت نمادین توزیع خواهد کرد.

او افزود: توزیع این هزار بسته تنها به صورت نمادین در مصلی کرج آغاز خواهد شد و تعداد بیشتری در نقاط مختلف استان بین اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: از آن جا که زمان رهایی از ویروس منحوس کرونا مشخص نیست سعی می کنیم توزیع کمک های مؤمنانه را نیز به کمک مردم خیر استان البرز تا پایان ریشه کن شدن این ویروس ادامه دهیم.

او افزود: در سبد های غذایی تهیه و توزیع شده، مایحتاج غذایی خانواده تا مدت یک ماه در نظر گرفته شده است.

محمدی فرد گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ۱۲۰هزار بسته ویژه افطار طی چهار روز به صورت عمومی و با اولویت اقشار آسیب پذیر در البرز توزیع شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.