شهرداری کوهسار به پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز پیرامون فقدان اتوبوس در این شهر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش خبری در باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز منتشر شد که از فقدان اتوبوس در یکی از شهرهای توابع شهرستان ساوجبلاغ  استان البرز به نام کوهسار گزارش می داد.

در این خبر خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز جای خالی اتوبوس در شهر کوهسار را با اخلاقی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ساوجبلاغ در میان گذاشته و واکنش او را جویا شده بود؛ اخلاقی نیز درصورت تصویب لایحه درخواست اتوبوس در شورای شهر کوهسار، قول مساعدت و پیگیری برای احقاق این مطالبه مردمی داده بود.


بیشتر بخوانید: کوهسار، شهری که اتوبوس ندارد!/آیا رویای سواری با اتوبوس کوهساری‌ها محقق می‌شود؟ 


پس از انتشار خبر فوق ابوالفضل خوشه گیر، مدیر حمل و نقل شهرداری کوهسار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: باتوجه به نگاه مثبت فرمانداری ساوجلاغ، شهردار و اعضای شورای شهر کوهسار به تأسیس اتوبوسرانی در این شهر به عنوان مطالبه دیرینه مردم، لایحه درخواست اتوبوس تنظیم و پس از تایید شهردار محترم به شورای شهر کوهسار ارسال شد.

او افزود: لایحه مذکور پس از ایام تعطیلات عید فطر در شورای شهر کوهسار مطرح و إن شاء الله پس از تایید و تصویب، به فرمانداری ساوجبلاغ ارسال خواهد شد.

مدیر حمل و نقل شهرداری کوهسار گفت: مجموعه شهرداری کوهسار قدردان تلاش‌های باشگاه خبرنگاران جوان مرکز البرز بابت پیگیری های رسانه‌ای به منظور راه‌اندازی اتوبوسرانی در کوهسار به عنوان یکی از مطالبات بزرگ شهروندان است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يال کوهسار
۱۴:۰۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
خسته شديم بس که پول کرايه تاکسي داديم از کجا بياريم تو اين وضعيت