مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: زنان موفق در توسعه اجتماعی و پیشرفت خانواده نقش موثر و مهمی دارند

زنان در توسعه اجتماعی و خانواده نقش مهمی دارندمحمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان  درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  به اهمیت نقش زنان در خانواده و اجتماع اشاره کرد و افزود: خانواده و زنان موفق در توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور نقش موثر و مهمی دارند و همه زنان باید از این گونه خانواده‌ها الگو بگیرند.

او ادامه داد: زنان در جامعه امروزی علاوه بر اینکه در خانواده نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند نقش بسیار موثری در توسعه خانواده و رخداد‌های اجتماعی دارند.

پور داود با اشاره به این که وزارت آموزش و پرورش اهتمام خاصی به امور زنان دارد و هر بانویی در هر حوزه‌ای تکریم شده باشد، بانویی دیگر و جوان‌تر جایگزین می‌شود، اظهار داشت: پارادایم ما بایستی تبعیت از الگوواره وزارت متبوع باشد و این مهم به استان‌ها و مناطق تسری پیدا کند.

وی با بیان این که پس از انقلاب اسلامی نقش زنان در عرصه‌های مختلف پر رنگ شده است، بیان کرد: حضور زنان در حوزه‌های سیاست‌گذاری، مدیریتی، تصمیم گیری و برنامه ریزی به ارتقاء کمی و کیفی برنامه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به وظایف سنگین زنان در خانه داری و پرورش فرزندان و همزمان با آن اشتغال در جامعه، گفت: نقش موثر زنان در پیشبرد صحیح برنامه‌ها در دو عرصه اجتماع و خانواده بسیار حائز اهمیت است.

پورداود با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در مناصب مدیریتی، ابراز داشت: استان همدان این کار را هم در حوزه امور بانوان و هم برای سایر حوزه‌ها انجام داده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.