مدیرکل اداره اجراییات و رئیس اجرای احکام شهرداری کرمانشاه از برخورد با هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز در حریم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهبازی مدیرکل اداره اجرائیات و رئیس اجرای احکام شهرداری کرمانشاه گفت : هر گونه ساخت وساز در محدوده و حریم شهر باید با اخذ مجوز مالک از شهرداری منطقه انجام گیرد.

او به اجرای قانون اخذ مجوز ساخت و ساز در حریم شهر گفت : در همین راستا مامورین اداره اجراییات نسبت به تعطیلی یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز با اسکلت فلزی اقدام نمودند.

او ادامه داد: تمامی آهن آلات و وسایل قابل انتقال این ساختمان با خودرو متخلف به اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری کرمانشاه انتقال داده شد.

مدیرکل اداره اجراییات شهرداری در خصوص اقدامات بعدی اداره کل اجراییات با این ساخت و مجاز افزود: مالک جهت تعیین تکلیف پرونده و انجام اقدامات قانونی به شهرداری منطقه دعوت شد تا ضمن برخورد قانونی جهت اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نمایید.

شهبازی ادامه داد: هرگونه عملیات ساختمانی در کلانشهر کرمانشاه باید براساس ضوابط شهرسازی و اصول فنی_مهندسی و رعایت حقوق شهروندی صورت پذیرد که در غیر اینصورت با متخلفین برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

او گفت: به مالکین ماشین آلات حمل آهن و مصالح تذکر می‌دهیم در صورت همکاری با ساخت و ساز‌کنندگان غیرمجاز ضمن توقیف خودرو نقلیه کلیه خسارت احتمالی به عهده خود آن‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.