کرامت امام مهربانی ها، با توزیع ۸۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی آستان قدس رضوی به خرمشهر رسید.

حجت الاسلام عبدالله بحرانی، دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با آغاز رزمایش بزرگ مواسات و کمک های مومنانه، همزمان با سراسر کشور در خرمشهر نیز قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به فرماندهی امام جمعه خرمشهر و با مشارکت سپاه پاسداران این شهرستان تشکیل شد.

او با بیان اهمیت مشارکت در کارهای خیر، افزود: با اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه تا به امروز در سطح شهرستان خرمشهر،۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب مواد غذایی تهیه و توزیع شد.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان خرمشهر ادامه داد:  امروز نیز از سوی آستان قدس رضوی ۸۰۰ بسته مواد غذایی برای توزیع بین نیازمندان روستایی در محور شلمچه آماده و وارد شهرستان شد.

حجت الاسلام عبدالله بحرانی اظهار داشت: در هفته‌ آتی نیز ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح "احسان" از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در سطح شهرستان و بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

او در پایان گفت: منطقه آزاد اروند نیز با کمک‌هایی بالغ بر یک میلیارد تومان و حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در رزمایش همدلی و کمک های مومنان سهیم شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.