مسئول روابط عمومی معاونت شبکه بهداشت خوزستان از تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه به همت حافظان سلامت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریبا دباغ زاده مسئول روابط عمومی معاونت شبکه بهداشت استان خوزستان گفت: حافظان سلامت در کنار فعالیت حوزه بهداشت و دفاع در جبهه مقابله با ویروس کرونا، با جمع آوری نذورات با هدف لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب رزمایش کمک مؤمنانه برپا کردند.

او با بیان اینکه تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه با هدف تبعیت از فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ویروس انجام شد، افزود: تعدادی بسته‌های موادغذایی شامل؛ حبوبات، روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و شکر تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع گردید.

دباغ زاده تصریح کرد: در صورتیکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شود، به رزمایش کمک‌های مومنانه و طرح مواسات ادامه خواهیم داد تا آسیبی که به سبب شیوع ویروس کرونا بر برخی خانوار‌ها وارد شده، تا حدودی جبران گردد و بخشی از مشکلات معیشتی این قشر مرتفع شود.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رزمایش همدلی کمک های مومنانه و طرح مواسات بنابر سفارش مقام معظم رهبری در جای جای استان خوزستان و با همکاری نهادها، شرکت ها و ارگان های مختلف برپا شد و تا پایان ماه ضیافت الهی ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.