یک نماینده عراقی از حضور مراکز اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در پایگاه‌های آمریکایی در کشورش خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری بغدادالیوم، یکی از نمایندگان پارلمان عراق امروز شنبه از حضور مراکز اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در برخی از پایگاه‌های عراقی خبر داد که میزبان نیرو‌های آمریکایی هستند.

کریم علیوی، عضو کمیته امنیتی پارلمان عراق در مصاحبه با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: نیرو‌های آمریکایی که در برخی پایگاه‌های نظامی عراق مستقر شده اند، در داخل خود مراکز اطلاعاتی اسرائیل را جای داده اند و طبق اطلاعاتی که در خصوص صحنه‌های امنیتی از داخل این پایگاه‌ها وجود دارد، این مراکز زائیده امروز نیستند؛ بلکه از سالیانی دراز در این مناطق حضور داشته اند.

وی در ادامه افزود: آمریکا و اسرائیل هدفی واحد در عراق دارند و همکاری آن‌ها در هماهنگی با پروژه‌هایی است که به دنبال تحقق آن هستند و آن هم خسارت وارد آوردن به این کشور است.

وی همچنین گفت: هواپیما‌های اسرائیلی که چندین پایگاه عراقی از جمله پایگاه‌های الحشد الشعبی را در دوره گذشته بمباران کردند، این اهداف را از طریق این مراکز اطلاعاتی موجود در این پایگاه‌ها بدست آوردند.

کریم علیوی همچنین گفت اطلاعات حاصل شده از این مراکز اطلاعاتی صهیونیستی، به تل آویو منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۲:۰۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
مردم عراق تا کی میخواید ذلیل آمریکا باشید؟؟؟ بندازیدشون بیرون ! از چی می ترسید ؟؟
_عراقی که مردمش هزار حزب و هزار گروه باشن-حالا حالاها باید ذلیل آمریکا بمونه
البته به غیر مقاومت عراق
اینهمه سرتون به سنگ خورده از دوره امام علی-امام حسین-مختار -آدم شید دیگه وگرنه خدا با عذابی الیم سر عقلتون میاره
_از منظر خدا : کسی که ظلم رو بپذیره گناهش از خود ظالم بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
علی خانی
۱۷:۵۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
دوستان ، برادران و هموطنان (هموطن می گویم چون هم از نظر نژادی و هم از نظر دینی به معنای واقعی کلمه همه ی عراقی ها برادر و خواهر عزیز و پاره ی تن ما هستند - عراق در برهه های بیشتری از تاریخ جزئی از خاک ایران بزرگ بوده و اغلب عراقی ها اصلا هم خون ایرانی ها هستند و از جنبه ی دینی نیز اغلب عراقی ها مسلمان و خون ما و عراقی ها در هم آمیخته است) عزیز عراقی به خدا قسم تمام مشکلات و نا امنی های عراق زیر سر سفارت های آمریکای جنایت کار و انگلیس خبیث است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
بردار عراقو سوریه دیگه ی کشور اشغالیه هر کسی هم مخالف باشه توسط داعش یا خود امریکا ترور میشه, بپا اوون روز نیاد که اسرائیل با ما هم مرز بشه.
آخرین اخبار