رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران از رکود در بازار گل خبر داد و گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در این بازار مشاهده نشده است.

بازار گل در رکود است/  افزایش قیمتی برای گل در عید فطر نداریماکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،   با اشاره به رکود در  بازار گل، اظهار کرد: بازار گل و گیاه از قبل از عید و با شیوع کرونا به شدت در رکود به سر می برد و تا زمانی که عروسی ها و مجالس راه نیافتند شاهد رونق در این بازار نخواهیم بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران بیان کرد: هر ساله در ماه رمضان استقبال از بازار گل و گیاه کم است اما امسال در رکود بیشتری به سر می برد. در حال حاضر شاهد هیچگونه افزایش قیمتی در این بازار نیستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تولیدکنندگان گل و گیاه سرمایه های خود را از دست داده اند، ادامه داد: تولید کننده ها هم اکنون به شدت دچار مشکلات زیادی شده اند و به نوعی سرمایه های اصلی خود را از دست داده اند. مشاغل دیگری که آسیب دیده اند حداقل سرمایه خود را از دست ندادند و اجناس خود را نگه داشتند و به نوعی می فروشند اما این صنف به شدت دچار مشکل است.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمتی برای گل در عید فطر نداریم/ افزایش ۴۰۰ درصدی متعلقات گل در بازار 


او گفت: قرار بر این بود سازمان صنعت، معدن و تجارت وامی به مشاغل آسیب دیده بدهد اما متاسفانه این وام به تولیدکنندگان گل و گیاه اختصاص نیافته است در حالی که باید به این دسته از مشاغل نیز وام تعلق گیرد و دست تولیدکنندگان را گرفت.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران تشریح کرد: فروشندگان گل و گیاه به هیچ عنوان افزایش قیمت نداشته است و چه بسا با قیمت بسیار پایین تر گل و گیاه را به فروش می رسانند تا حداقل بتوانند مقداری جبران خسارت کنند.

به گفته این مقام مسئول راه های صادراتی و وارداتی برای گل و گیاه به صفر رسیده است و هیچ صادرات و وارداتی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار