نماینده وزیر بهداشت در خوزستان گفت: طی یک هفته شاهد تلاش شبانه روزی مسئولان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و در کنار آن سایر دانشکده‌های علوم پزشکی بودم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا افشار نماینده وزیر بهداشت در خوزستان گفت: آنچه که در طول این یک هفته حضور در خوزستان شاهد بودم، تلاش شبانه روزی مسئولان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و در کنار آن سایر دانشکده های علوم پزشکی استان است.

او افزود: این عزیزان بیش از توان خود وقت گذاشتند تا کمترین تلفات در استان را شاهد باشیم. که حاصل این تلاش ها کاهش شاخص مرگ و‌ میر نسبت به معدل های کشوری است.

 افشار بیان داشت: در عین حال باید ناوگان بهداشتی و درمانی استان را تقویت کرد و سایر دستگاه های اجرائی به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیایند و با تعامل بین بخشی فعالتر در مورد فاصله گذاری هوشمند و وظایف اجتماعی نهایت همکاری صورت گیرد‌.

نماینده وزیر بهداشت در خوزستان عنوان کرد: در صورت تقویت نشدن تعامل بین بخشی، پروسه درمان و ریشه کنی کرونا ویروس در استان به تاخیر می افتد.

این مقام مسئول با اشاره به قدمت و فرسودگی ساختارهای فیزیکی بهداشت و‌ درمان استان گفت: اینجانب با امانتداری کامل، مشکلات حوزه بهداشت و‌ درمان استان را به شخص وزیر بهداشت و مسئولان امر در وزارت بهداشت منتقل می کنم تا نگرش ها به استان تعدیل و برنامه مدونی برای کمک به ناوگان های بهداشتی درمانی استان تدوین گردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.