رئیس اداره اوقاف لنگرود گفت: طرح آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد برای تقویت کارکرد‌های خیریه در امور اجتماعی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه، رئیس اداره اوقاف شهرستان  لنگرود گفت: طرح آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد با هدف تقویت کارکرد‌های خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نیکوکاران در این شهرستان در حال اجرا است.

او با بیان اینکه به همت اداره اوقاف لنگرود و با کمک خیران یک زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگشت، افزود: 
 یک فرد متاهل و ۴۰ ساله که در سانحه تصادف مرتکب جرم غیر عمد شده و محکوم به پرداخت دیه شده بود به همت اداره اوقاف شهرستان و با کمک خیران آزاد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود گفت: با کمک خیران بدهی ۲۰ میلیون ریالی این زندانی مرتکب جرم غیرعمد تهیه و وی از زندانی آزاد شد.

حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه افزود:  به زودی دو زندانی جرائم غیر عمد دیگر نیز به همت اداره اوقاف لنگرود آزاد و به کانون خانواده باز می گردند.

او تصریح کرد: مولفه‌های آزادی زندانیان، محکومان مالی و جرائم غیرعمد بوده و آزادسازی زندانیان در اجرای طرح آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از منابع مشارکت‌های مردمی، خیران و موقوفات دارای نیات مرتبط انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.