شیوع ویروس کرونا فعالیت هتل‌های جهان را مختل کرد و در این میان بهترین هتل‌ها با از دست دادن ۲۰ درصد از ارزش تجمعی برندشان معادل ۱۴ میلیارد دلار ضرر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از تراول دیلی نیوز؛ براساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده مبنی بر میزان تأثیرگذاری شیوع ویروس کرونا بر وضعیت هتل‌ها، هتل‌های ۵۰ مارک معتبر جهان بر اثر شیوع این ویروس با ۲۰ درصد ضرر در ارزش برند معادل با ۱۴ میلیارد دلار مواجه خواهند شد.

براساس آنچه در ارزیابی انجام شده در مرکز توجه قرار گرفته، از دست دادن ۲۰ درصد از ارزش برند به معنای تأثیر سنگین شیوع ویروس کرونا بر وضعیت هتل‌های معتبر جهان است البته مدیران  بعضی  از هتل‌ها تلاش کرده‌اند با انجام اقدامات متعدد ضرر ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا را به حداقل رسانده و همچنان با قوت روی پای خود بایستند، اما به نظر برخی از کارشناسان جای تعجب نیست که همه‌گیری ویروس کرونا با تحت تأثیر قرار دادن تعطیلات رسمی و دورکاری افراد (کارکنان هتل‌ها)، ضربه سختی به بخش هتل‌ها بزند.

در این میان هتل‌هایی که اعتبار بیشتری دارند ضربه سنگین‌تری می‌خورند، زیرا مشتریان سعی می‌کنند در شرایط فعلی جهان ،استفاده از هتل‌های با اعتبار کمتر را در اولویت قرار داده و از خدمات آن‌ها بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.