امام جمعه قصرشیرین گفت: اتحاد و وحدت جهان اسلام راه شکست و نابودی رژیم غاصب اسراییل و و تنها راه نجات فلسطین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حجت الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نمازجمعه قصرشیرین با گرامیداشت روز جهانی قدس در جمع نمازگزاران قصرشیرین در مسجد مهدیه، گفت: از بین رفتن و قطع کامل مبادلات تجاری و سیاسی تمامی کشور‌های جهان اسلام با اسراییل راه حل دیگر شکست و نابودی این رژیم غاصب و صهیونیستی است.

او تداوم مبارزه عملی مردم فلسطین با رژیم غاصب اسراییل را راه دیگر پیروزی ملت مقاوم فلسطین و شکست و نابودی رژیم صهیونیستی اسراییل و محو شدن آن از روی کره زمین بیان کردو گفت: باید پاسخ موشک‌های اسراییل را با موشک داد و این رژیم اشغالگر هرگاه خواست کوچکترین تعرضی داشته باشد پاسخ آن را ببیند.

خطیب جمعه قصرشیرین اظهار داشت: همچنین مسلمانان باید با اتحاد قاطع خود به دنیا ثابت کنند که اسراییل کشوری غاصب است و جنایات بی رحمانه این رژیم متجاوز را به تمام جهان نشان دهند.

در پایان نماز جمعه شرکت کنندگان با شعار‌های ضد استکباری و ضد صهیدنیستی و مرگ بر اسراییل و فلسطین پیروز است اسراییل نابود است این روز را گرامی داشتند و بار دیگر انزجار خود را از رژیم متجاوز و اشغالگر اسراییل نشان دادند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.