مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: تا زمانی که سمن‌ها در قالب شبکه‌های تخصصی قرار نگیرند نمی‌توان شاهد انسجام، هم افزایی و تحول آفرینی در حوزه‌های مختلف بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه  در سومین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت خانه تشکل‌ها برای تقویت و همگرایی سمن‌ها، گفت: به زودی مجمع عمومی خانه تشکل‌ها برگزار تا انتخابات شورای مرکزی با حضور همه تشکل‌های استان انجام شود و شاهد تاثیرگذاری این مجموعه بر امور سازمان‌های مردم نهاد باشیم.

او گفت: تا زمانی که سمن‌ها در قالب شبکه‌های تخصصی قرار نگیرند نمی‌توان شاهد انسجام، هم افزایی و تحول آفرینی در حوزه‌های مختلف بود و تنها با ایجاد این شبکه هاست که امکان نظارت تخصصی بر عملکرد ادارات و مواجهه با آسیب‌ها و هدفمند شدن فعالیت‌ها فراهم خواهد شد.

فریبرز نجفی افزود: در این جلسه علاوه بر بحث و بررسی پیرامون آیین نامه فعالیت هیئت، مقرر گردید انتخابات تشکیل شبکه‌های تخصصی سمن‌ها پس از تعطیلات عید فطر برگزار گردد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.