پیام مدیر آموزش و پرورش دره شهر به مناسبت روز جهانی قدس

مدیر آموزش و پرورش دره شهر گفت: روز قدس متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ متن پیام شکراله تتری مدیر آموزش و پرورش دره شهر به شرح ذیل است:

روز قدس متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان جهان است، روزی است که مظلومین و عدالت طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می‌کنند.

این روز، روز تبلور وعده الهی است که حکومت مستکبران و کاخ ظالمان را که از تار عنکبوت سست‌تر است، ناپایدار می‌کند و خواب از چشمان سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی می‌رباید.

امسال مردم مومن و ولایت مدار شهرستان دره شهر به ویژه قشر فرهنگی و دانش آموزی که همواره در راهپیمایی ویژه این روز حضور فعال داشتند به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس وجود دارد، امکان و توفیق برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند.

لیکن با استفاده از ابزار‌ها و روش‌های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم را در خود حفظ نموده و در انحصار مرز‌ها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می‌مانند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.