مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اندیمشک گفت: روز قدس روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است که باید به ابر قدرت‌ها فهماند نمی‌توانند در مملکت اسلامی پیشروی کنند.

حسن دهقان  مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ودر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سال ۵۸ تاکنون هر ساله این روز در جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین ، راهپیمایی باشکوهی برگزار می گردد.

او افزود: حضرت امام خمینی (ره ) در روز ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ قمری مصادف با ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ یکسال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی تاریخی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و هر ساله توسط ملت بزرگ ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان ، در این روز راهپیمایی باشکوهی برعلیه رژیم صهیونیستی اسرائیل برگزار می شود.

دهقان بیان داشت: روز قدس به فرموده امام راحل، فقط روز فلسطین نیست بلکه  روز اسلام و حکومت اسلامی است که باید به ابر قدرتها فهماند که دیگر آن ها نمی توانند در مملکت اسلامی پیشروی کنند.

مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت اندیمشک تصریح کرد: روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می دانم و روزی که باید ما تمام قوای خودمان رامجهز کنیم  و روز قدس ، روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود باید ملتهای مستضعف درمقابل مستکبران اعلام وجود کنند .

این مقام مسئول ادامه داد: به برکت حضرت امام ره و این فرمان تاریخی هر ساله شاهد راهپیمایی های باشکوهی توسط ملت های مسلمان و آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و انزجار از رژیم جنایتکار اسرائیل و حامیانش در سراسر کشورهای مسلمان هستیم.

او گفت:  با حضور پرشور و آگاهانه در شبکه های اجتماعی و پیام رسان روز جهانی قدس را باشکوه ترو رساتر از گذشته به گوش جهانیان خواهیم رساند و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و همچنین نفرت و انزجار از رژیم جنایتکار اشغالگر اسرائیل اعلام می نمائیم.

انتهای پیام/م
  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.