به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهرداد جهاندیده در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان افزود: اعتماد سازی اساس و بنیان روابط عمومی هاست و این مهم با اتخاذ موضع مثبت و فعال متولیان این حوزه در امورات مختلف نمایان میشود.
او ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان بزرگترین وزارتخانه اجتماعی دولت خدمات گستردهای را به مردم ارائه میدهد و به همین دلیل نقش افرادی که وظیفه روابط عمومی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند در تشریح این اقدامات بسیار مهم است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بهرهگیری از شیوههای نوین اطلاع رسانی با استفاده از همه ظرفیتها را لازمه کار روابط عمومیها بر شمرد و تاکیدکرد: برای پاسداشت زحمات فعالان این حوزه نباید به روز و هفته روابط عمومی اکتفا کرد.
جهاندیده همچنین اقدامات مجموعه دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان را متناسب با فضای فعلی جامعه که درگیر ویروس کرونا نیز است، مطلوب ارزیابی کرد.
او افزود: در راستای اقدامات حمایتی دولت از اقشار فاقد درآمد و آسیب پذیر در دوران کرونایی، بالغ بر ۶۰ هزار خانوار در استان که تحت پوشش هیچ جا نبودند شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند و این روند نیز همچنان ادامه دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هماینک نیز سامانه کارا برای کارفرمایانی که دچار ضرر و زیان در دوران کرونا شدند نیز فعال است و میتوانند از تسهیلات حمایتی به ازای هر نیروی کار شاغل در آن واحد تولیدی استفاده کنند.
در پایان این نشست نیز از مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تجلیل شد.
انتهای پیام/گ