قطع همکاری‌های تشکیلات خودگردان فلسطین با سیا

تشکیلات خودگران فلسطین همکاری‌های خود با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا را همزمان با تعلیق همکاری‌های امنیتی با رژیم صهیونیستی، قطع کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که فلسطین ارتباطات خود با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را پس از قطع هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی و آمریکا در اعتراض به پیشنهادات مربوط به الحاق کرانه باختری، تعلیق کرده است.

صائب عریقات گفت: این تصمیم روز سه‌شنبه و پس از آنکه محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد دیگر به توافق‌ها با اسرائیل و آمریکا پایبند نیست، به واشنگتن ابلاغ شد. 

دبیر اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین درباره قطع همکاری با  سازمان سیا نیز گفت: این همکاری همزمان با پایان سخنان محمود عباس متوقف شد.

امروز همچنین شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین رسما قطع هماهنگی‌های امنیتی با این رژیم را به اطلاع تل‌آویو رسانده است.

 محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین به همه وزارت‌خانه‌ها دستور داد، برداشتن گام‌های عملی و اتخاذ تدابیر فوری برای اجرای تصمیمات تشکیلات خودگردان درباره قطع روابط با اسرائیل و آمریکا را آغاز کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار