سیر صعودی کرونا در بناب

فرماندار بناب از سیر صعودی کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  رفیعی فرماندار بناب در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا گفت: متاسفانه باید اعلام کنیم شیوع ویروس کرونا به خصوص در اردیبهشت ماه در این شهرستان افزایش پیدا کرده است.

او افزود: اگر اقشار مختلف مردم دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند این بیماری بیش از گذشته شیوع پیدا خواهد کرد.

فرماندار بناب از راه اندازی کارخانه تولید ماسک در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه با راه اندازی این خط و سایر خطوط  تولید مواد ضدعفونی کننده هیچگونه کمبودی در خصوص توزیع ماسک و مواد بهداشتی در این شهرستان وجود ندارد.

او گفت: از تمام ادارات انتظار داریم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بعد از ایام ماه رمضان مراقبت‌های ویژه ای جهت جلوگیری از شیوع کرونا در ادارات انجام بدهند.

فرماندار بناب استفاده از ماسک در تمامی صنوف به خصوص نانوایی‌ها را اجباری اعلام کرد.

رفیعی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا فردا در این شهرستان برگزار نمی‌شود، گفت: در خصوص نماز عید فطر با هماهنگی‌های انجام گرفته با امام جمعه محترم  مقرر شد که نماز عید فطر در مساجد و در اماکن روباز برگزار شود.

او در پایان با تاکید بر اینکه شیوع کرونا به هیچ عنوان در این شهرستان و سایر نقاط کشور تمام نشده است، گفت: از مردم شریف شهرستان بناب عاجزانه درخواست می کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را با جدیت رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.