معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از امروز فرآیندمراجعه حضوری بیمه شدگان برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی حذف و استفاده از سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرسول آقا هادی معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: از امروز فرآیند مراجعه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به شعب و کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی برای تمدید اعتبار دفترچه درمانی حذف و استفاده از سامانه استحقاق درمان جایگزین آن شده است.

عبدالرسول آقا هادی افزاد: براین اساس تمامی مراکز درمانی و داروخانه‌ها موظف به اجرای این قانون هستند و می‌توانند با وارد کردن کد ملی مراجعه کنندگان استحقاق درمان آنان را بررسی کنند.

او گفت: بیمه شدگان نیز می‌توانند برای بررسی و کنترل استحقاق درمان خود به آدرس medical.tamin.ir و darman.tamin.ir مراجعه و یا شماره کد دستوری #۲*۱*۱۴۲۰*۴*را از طریق تلفن همراه وارد کنند.

او کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در وقت را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد ادامه داد: حذف دفترچه‌های کاغذی بیمه تامین اجتماعی از جمله برنامه‌های آینده سازمان تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.