معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف ۴۳ خودرو در شهرستان‌های کازرون و شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس از شناسایی یک انبار و کشف ۲۹ دستگاه خودرو احتکار به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

او بیان کرد: بدنبال طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، دیروز ماموران پلیس امنیت عمومی استان از وجود انبار احتکار خودرو در یکی از محله‌های شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محمدی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق به کشف ۲۹ دستگاه خودرو شامل ۷ دستگاه پژو ۲۰۶، ۶ دستگاه پژو پارس، ۳ دستگاه تیبا، ۳ دستگاه پژو ۲۰۷، ۲ دستگاه جک، ۲ دستگاه سمند، ۲ دستگاه کوئیک و ۴ دستگاه پراید، دانگ فنگ، مزدا ۳ و ساینا که احتکار شده بود، شدند.

 معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده برابر نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر شد.

سرهنگ محمدی استان تصریح کرد: به همین منظور و با هدف تنظیم بازار و برخورد با محتکران، انبار مذکور پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

۱۴ خودرو احتکار شده در کازرون کشف شد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی کازرون انبار خودرو‌های احتکار شده به ارزش ۲۸ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ احمدرضا استوار بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی کازرون از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در انبار منزل مسکونی در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با کسب مجوز قضائی طی یک عملیات از مکان مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن، ۷ دستگاه سواری ساندرو و ۷ دستگاه پژو پارس که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود، کشف و توقیف شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله احتکار را ۲۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار