بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۷۲)؛

از دانلود نرم افزار بدنسازی تا نرم افزار خواب آرام

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۲)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

از دانلود نرم افزار بدنسازی تا نرم افزار خواب آرامبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

از نرم افزار مترجم گوگل تا دانلود نرم افزار اسکنر اندروید

دانلود myMail 12.0.0.29625 – برترین برنامه مدیریت ایمیل

اکنون مدت زمان زیادی است که پست‌ الکترونیکی جای خود را به نامه داده است و افراد بسیار زیادی به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند. البته بعضی از کاربران دنیای فناوری یک مشکل بزرگ در این زمینه دارند که آن هم بررسی همزمان چند ایمیل است. امروز یک برنامه به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند این مشکل را برای شما رفع کند. 

برنامه myMail – Email for Hotmail, Gmail and Outlook Mail عنوان یکی از برترین برنامه‌های ساخته شده در بخش مدیریت ایمیل است که برای گوشی‌های اندرویدی توسط  My.com B.V توسعه یافته است. شما با داشتن این برنامه می‌توانید به راحتی چند ایمیل را مدیریت کنید.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Duolingo: Learn Languages 4.63.2 - بهترین برنامه آموزش زبان

در دنیا کسب‌و‌کار و تجارت نیز ارتباط با شرکت‌های بین‌المللی یا گروه‌های تجاری کشورهای دیگر منوط به ارتباط صحیح با دانستن زبان مورد نظر است. به طور تقریبی زبان‌های خارجی در تمامی بخش‌های زندگی انسان می‌توانند تاثیر مثبتی بگذارند، ارتباط با دیگران، مسافرت، آموزش‌های علمی، حجم گسترده اطلاعات در تمامی زمینه‌ها، گسترش کسب‌وکار و پیدا کردن دوست خارجی تماما به دانستن زبان‌های روز دنیا وابسته است، به همین جهت شرکت‌های زیادی برنامه‌های موبایل آموزش زبان برای اندروید یا iOS تولید کرده‌اند.

نرم‌افزار Duolingo: Learn Languages به طور قطع یکی از بهترین، کامل‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها در همین حوزه است که کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. در این برنامه باید به دو زبان پایه انگلیسی یا عربی مسلط باشید تا بتوانید از آموزش دیگر زبان‌های روز دنیا بهره ببرید. تیم Duolingo در این برنامه آموزش زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی، اوکراینی، لهستانی، یونانی، مجارستانی، نروژی، عبری، ولزی، رومانیایی و بسیاری از زبان‌های دیگر را به صورت رایگان در دسترس قرار داده‌‌اند.

دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Thenx 4.2.1 – برنامه بدنسازی و تمرینات تکنیکال ورزشی

برنامه Thenx یکی از قدرتمندترین نرم‌افزار‌های فعال در حوزه تناسب اندام است که بنابر اعلام شرکت سازنده، این برنامه کوتاه‌ترین زمان رسیدن به تناسب اندام را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

این نرم افزار با ارائه برنامه‌های دقیق و مناسب برای هر شخص، آن‌ها را به راه تناسب اندام هدایت می‌کند و به سلامت افزاد کمک می‌کند . همچنین این نرم افزار مجموعه وسیعی از ورزش‌ها را نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود Thenx 4.1 – برنامه بدنسازی و تمرینات تکنیکال ورزشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Chrome: Fast & Secure 81.0.4044.138 - مرورگر وب گوگل کروم

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Chrome Browser 59.0.3071.92 برای اندروید و ios ؛ مرورگر محبوب گوگل کروم

دانلود White Noise Pro 7.7.4 – برنامه فوق العاده “خواب آرام”

برنامه White Noise یکی از نرم‌‌افزار جالب و بسیار پرطرفدار برای احساس آرامش هنگام خواب است. این نرم‌افزار جذاب توسط دکتر Oz برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و توسط استودیوی TMSOFT توسعه یافته است.

شما در این نرم‌افزار بیش از چهل صدای محیط زیست در اختیار دارید که از آن‌ها می‌توان به صدای طوفان، رودخانه و امواج اقیانوس اشاره کرد. این صداها برای داشتن خوابی آرام و شیرین به شما کمک خواهند کرد. با نصب این برنامه می‌توانید خواب خود را بهبود ببخشید و راحت‌تر بخوابید.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود The Weather Network 7.8.5.6039 – اپلیکیشن هواشناسی کامل

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند The Weather Network: Local Forecasts & Radar Maps است.

نرم افزار The Weather Network: Local Forecasts & Radar Maps برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

بهترین آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید + دانلود نرم افزار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Personal Vault Pro 3.11 – برنامه مدیریت آسان گذرواژه

داشتن یک رمز عبور ایمن برای هر کاربری که در فضای مجازی حضور دارد یک مسئله الزامی است. رمزهای کوتاه یا ساده نمی‌توانند به شما در داشتن امنیت مجازی کمکی کنند به همین دلیل نیاز دارید رمزهای مناسب و قدرتمند داشته باشید تا دیگر از حمله مهاجمین نگران نباشید. بسیار معتقدند باید برای هر حساب رمز جداگانه‌ای داشت اما حفظ کردن آن‌ها کار سختی است.

برنامه عنوان Personal Vault Pro یک نرم‌‎افزار برای نگهداری و مدیریت پسوردها است که به طور اختصاصی برای سیستم عامل اندروید توسعه یافته است. این برنامه که توسط تیم توسعه دهنده By8ek Apps طراحی شده و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

دانلود Personal Vault Pro 3.11-full – برنامه مدیریت آسان گذرواژه

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود گوگل داکس Google Docs 1.20.162.07 - برنامه رسمی اسناد گوگل

برنامه  Google Docs یکی از نرم افزارهای شرکت گوگل است که به وسیله آن می‌توانید فایل‌هایی همانند پوشه‌های ورد ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در گوشی خود فایل‌های نوشتاری (ورد) ایجاد کنید و از آن جایی که این نرم افزار با حساب کاربری گوگل شما همگام سازی می‌شود، می‌توانید آن را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید و از طریق کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود Google Docs  ؛ جایگزین نرم افزار ورد برای گوشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Full Screen Caller ID PRO 15.1.7 – تمام صفحه کردن عکس مخاطبین

تصور کنید در میان خستگی کار روزانه تماسی با شما گرفته می‌شودو تصویر عزیزترین افراد برای شما به طور تمام صفحه در گوشی هوشمندتان به نمایش درآید.

این تصاویر میتواند تصویر پدر و مادر، همسر و همراه زندگیتان یا فرزند دلبندتان باشد. تصورش هم لذت بخش است و خستگی را از تن به در می‌کند. شما میتوانید با نرم افزار HD Full Screen Caller ID این قابلیت را به گوشی آندرویدی خود اضافه کنید.

این نرم افزارعکس بزرگ و با کیفیت تماس گیرنده را موقع دریافت تماس، ایجاد تماس، Missed Call و دریافت SMS نشان می‌دهد.

دانلود 12.4.2 Full Screen Caller ID برای اندروید ؛ نمایش تمام صفحه تصویر تماس گیرنده

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Duo 86.0.3 – اپلیکیشن تماس تصویری گوگل

سرویس چت ویدئویی گوگل مدتی است که برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد. گوگل دوو اولین بار در ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ عرضه شد و گوگل در واقع این اپلیکیشن را برای رقابت با چت ویدئویی Face Time آیفون ارائه کرد. کاربران با دانلود و نصب این اپلیکیشن به راحتی می‌توانند با دوستان خود گفتگو تصویری برقرار کنند.

این نرم‌افزار در محیطی ساده و زیبا شماره گیرنده تماس تصویری را نمایش می‌دهد و همچنین با سرعت‌های مختلف اینترنت قابل هماهنگی و کار است. کاربرانی که قصد استفاده از این اپلیکیشن را دارند، باید توجه کنند که گوگل دوو تنها قابل استفاده در گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۵ به بالا است.

دانلود Google Duo – High Quality Video Calls 84.0.307 – اپلیکیشن تماس تصویری گوگل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار