اپل از سامسونگ در درصد جلب رضایت مشتریانش پیشی گرفت

شرکت اپل توانست با رشد جزئی، شرکت سامسونگ را در میزان جلب رضایت مشتریان پشت‌سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین بررسی آمار رضایت مشتریان فروشندگان گوشی‌های هوشمند، شرکت اپل توانست با برتری از سامسونگ در رتبه اول قرار گیرد و ابرقدرت کره‌ای دنیای فناوری را پشت سر بگذارد.

طبق تحقیقات صورت گرفته، میانگین رضایت کاربران از تلفن‌های همراه شرکت اپل ۸۲ درصد بود که از تمامی شرکت‌ها رقیب، میزان بالاتری را به خود اختصاص می‌داد.

اطلاعات تکمیلی از برتری اپل در جذب رضایت خریداران گوشی‌های هوشمند

با وجود برتری کلی شرکت اپل در جذب رضایت مشتریان خود داشت، سامسونگ توانست محصولاتش را به صورت جداگانه در جایگاه اول فهرست برترین و رضایت‌بخش‌ترین گوشی‌ها قرار دهد. گفتنی است که سال گذشته میزان رضایت هر دو ابرقدرت دنیای فناوری با میانگین ۸۱ درصد مساوی بود. اما امسال شرکت اپل توانست قدمی به جلو برود و درصد خود را به ۸۲ برساند، در حالی که شرکت کره‌ای همچنان مانند سال گذشته خود باقی‌مانده است.

اپل از سامسونگ در درصد جلب رضایت مشتریانش پیشی گرفت

اپل موفق شد تا طی سال‌های اخیر با گذر زمان و فروش محصولات خود قدم‌هایی آهسته و پیوسته را بردارد. به طور کلی تا پیش از سال ۲۰۱۹ میزان کلی فروش گوشی‌های این شرکت سالانه ۹ درصد افزایش داشت و اپل با انتظار سری گوشی‌های هوشمند iPhone 11 توانست مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند. در کل تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که درصد افرادی که رضایت زیادی به عمر باطری محصولات دارند نسبت به سال گذشته افزایش بیشتری به خود دیده است.

با این حال فهرست رضایت‌بخش‌ترین گوشی‌های هوشمند امسال از محصولات سامسونگ در سه ردیف اول خود تشکیل شده است. گوشی هوشمند iPhone Xs Max با برخورداری از امتیاز مشابه با دو گوشی دیگر سامسونگ در مقام چهارم قرار گرفت و در مقام اول Galaxy Note 9 با درصد رضایت ۸۵ قرار داشت. از دلایلی که درصد رضایت از پرچمداران شرکت اپل، به تنهایی پایین آمده است می‌توان به افزایش انتظار مشتریان اشاره کرد. شرکت اپل با ارائه قابلیت‌ها و قطعات قدرتمند انتظار افراد را بالا برد و حالا به نظر می‌آید همچنان نتوانسته پاسخگوی آن‌ها باشد.


بیشتر بخوانید: فراخوان بازگشت ۴۲۵ هزار خودرو به شرکت FCA به دلیل وجود مشکل در برف پاک کن


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار