سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایتی دولت به برخی از سوال‌های مردم درباره بسته معیشتی، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بسته حمایت معیشتی از اواخر سال ۹۸ مطرح شد که به خانوارها در دهک های پایین پرداخت شود و شناسایی مشمولان این بسته بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

اما از همان ابتدا تا همین لحظه سوالات و ابهامات زیادی ذهن مردم را درگیر کرده است که برای رفع بخشی از این ابهامات با حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی به گفت‌وگو نشستیم و برخی از سوالات مردم درباره بسته معیشتی را مطرح کردیم.

عدم مشمول بودن تمامی کارگران ساختمانی/ مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد بسته معیشتی را دریافت کردند

فردی نوشته است که من دستم خورد و به اشتباه انصراف دادم، اما هرچی میزنم که مجدد ثبت نام کنم سامانه می‎زند که تا ۶ ماه نمی توانم اعتراض کنم؟ حالا باید چه کنم؟

میرزایی: در پروتکل سیستم این طور تعریف شده که هر فردی که انصراف می‌دهد تا ۶ ماه امکان اعتراض برایش وجود ندارد. پس کاری نمی‌توانند انجام دهند و باید ۶ ماه صبر کنند.

فردی نوشته است که برای من هنوز معوقات آبان تا اسفند ماه واریز نشده است.

میرزایی: افرادی که پیش از سال ۹۹ مشمول دریافت بسته معیشتی شدن معوقات از آبان تا اسفند ماه برایشان واریز شده است، اما کسانی که  سال ۹۹ در لیست مشمولان بسته معیشتی قرار گرفتند معوقات آبان تا اسفند ماه دریافت نمی‌کنند چرا که بودجه ۹۸ بسته معیشتی و معوقات پرداخت شده بود، اما در سال ۹۹ از بودجه ۹۹ بسته معیشتی پرداخت می‌شود و کاملا جدا از یکدیگر هستند.

فردی نوشته است که من یک کارگر هستم، کارفرمای من بسته معیشتی را دریافت می‌کند اما من که کارگر او هستم بسته معیشتی نمی‌گیرم. چرا؟

میرزایی: این صحبت‌ها یک ادعاست. باید با سیستم بررسی کنیم ببینیم که واقعا دریافت میکند یا خیر، اما یک جوی راه افتاده است که می‌گویند فلانی میلیاردر است، اما بسته معیشتی می گیرد اما فلانی که تحت پوشش کمیته امداد است بسته معیشتی دریافت نمی کند این‌ها خود اظهاری است و قابل استناد نیست. خیلی از موارد را می‌دانیم که نباید بگیرند و نمی‌گیرند و بسیاری از موارد وجود دارد که باید بگیرند و دارند می‌گیرند.

فردی نوشته است که زن سرپرست خانوارم و تحت پوشش کمیته امداد هستم بسته معیشتی نمی‌گیرم و یا مورد دیگری نوشته است معلول ضایعه نخاعی هستم و تحت پوشش بهزیستی، اما بسته معیشتی دریافت نکرده‌ام؟

میرزایی: ما بسیاری از مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد را پوشش دادیم و به تمام آن‌ها بسته معیشتی را واریز کردیم اینکه فردی می‌گوید من مددجو هستم، اما نگرفتم باید به صورت موردی بررسی شود گاهی زن سرپرست خانوار است، اما گردش مالی بالایی دارد که این افراد مشمول نشدند صرفا اینکه زن سرپرست خانوار باشند و مشمول بسته معیشتی شوند، نیست.

فردی نوشته است که تمام اعضای خانواده بسته معیشتی دریافت می‌کنند، اما من شناسنامه ام عکس دار نیست به همین دلیل دریافت نمی‌کنم. همچین چیزی امکان دارد که کسی به دلیل عکس دار نبودن شناسنامه بسته معیشتی دریافت نکند؟

میرزایی: به هیچ عنوان همچین چیزی وجود ندارد و اصلا بسته معیشتی به عکس دار بودن شناسنامه مربوط نیست. هر فردی که کد ملی دارد که قطعا بسته معیشتی را دریافت می‌کند و فردی که می‌گوید به خاطر عکس دار نبودن شناسنامه بسته معیشتی دریافت نمی‌کنم اشتباه می‌کند.

عدم مشمول بودن تمامی کارگران ساختمانی/ مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد بسته معیشتی را دریافت کردند

فردی نوشته است که کارگر ساختمانی هستم، اما بسته معیشتی به من تعلق نگرفته است. چرا؟

میرزایی: افرادی هستند که کارگر ساختمانی نیستند، اما به عنوان کارگر ساختمانی بیمه شدند. وزارت رفاه ۳۲۰ هزار متقاضی دریافت بیمه کارگران ساختمانی را شناسایی کرده است که اساسا کارگر ساختمانی نبودند که حتی طلا فروش هم بین آن‌ها وجود داشت و صرف اینکه کارگر ساختمانی هستند و نگرفتند اصلا ملاک نیست.

فردی نوشته است ۲۰ میلیون تومان وام گرفتم و به دلیل اینکه این مبلغ به حسابم واریز شده بود مشمول دریافت بسته معیشتی نشدم.

میرزایی: همچین چیزی امکان ندارد. گاهی افراد تسلط به وضعیت بانکی و اطلاعاتی خود ندارند. سیستم تمام اطلاعات بانکی و تراکنش‌های خرید افراد بررسی می‌شود و در نهایت اعلام می‌شود مشمول هستید یا نه. تنها به دلیل دریافت وام ۲۰ میلیونی کسی از لیست مشمولان بسته معیشتی حذف نمی‌شود.

فردی نوشته است من یارانه بگیر هستم اما بسته معیشتی به من تعلق نگرفته است. چرا؟

میرزایی: ظرفیت لیست یارانه بگیران از ظرفیت لیست بسته معیشتی بیشتر است. ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار یارانه بگیر داریم، اما ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار بسته معیشتی دریافت می‌کنند و تصمیم گرفته شد که ۶ میلیون خانوار یارانه بگیر مشمول دریافت بسته معیشتی نباشند و صرفا یارانه بگیر بودن دلیل بر این نیست که بسته معیشتی هم دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام پس چرا کسی پیگیراین معوقات معیشتی سال۹۸و۹۹ نیست کجا بایدبریم پیگیری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
باسلام ببخشید حالا که مشمول دریافت معیشتی شدیم معوقات سال۹۸ و۹۹ کی واریز میشود
Iran (Islamic Republic of)
مصطغی
۲۱:۵۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام من از اولی که بسته معیشتی میریختن هرچی میزدم ثبت نام میزد اطلاعات شما اشتباه هست تا بلاخره بده ۷-۸ماه از طریق وزارت تعاون موفق شدم برام ثبت نام کردن البته من تو این مدت هرجای رفتم هیچ کاری نمیشد بکنن فقط بم گفتن هیچی قیدشو بزن حالا که برام معیشتی میریزن اما معوقات گذشته خبری نبود نریختن فقط بعد ثبت نامم دوماه بعدش فعال شد برام میریزن همین ایا معوقات گذشته رو میریزن ؟ اخه مشکل از من نبود مشکل از سایت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
همسر من کارگر نانوایی است و بیمه شده و خودمون پرداخت میکنیم با ماهی یکو هفتصد حقوق الان کار فرمای همسرم بسته معیشتی دریافت کرده ولی برای شوهرم که کارگر اوست واریز نشده باید چیکار کنیم واقعا نیاز داریم لطفا راهنمایی کنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
اگربجای شماره حسابی که یارانه نقدی میگیریم هنگام ثبت نام یارانه حمایت معیشتی باشماره حساب دیگری ثبت نام بکنیم تکلیف چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
شمس علی ولیزاده09112238340
۱۹:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
نه یارانه نه معیشت به ما نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
یاسر خفاجی
۱۴:۵۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
با سلام و احترام بنده از سال گذشته که ثبت نام برای کمک معیشت اجرا شد مراحل ثبت نام را تکمیل کردم ولی تا الان هیچ جواب و نتیجه ای دریافت نکردم در ضمن ما خانواری ۴ نفره هستیم و چون از ابتدا یارانه هم نمیگرفتیم از تمام یارانه ها و بسته ها محروم هستیم این در حالیست که من به عنوان سرپرست نه کار و بیمه و نه هیچ چیز دیگری دارم لطفا خواهشا رسیدگی فرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام من وقتی اعتراض کردم گفتند اگه اعتراض کنی یارنه ات قطع و به دارایی معرفی میکنیم این تهدید و ارعاب مردم نسبت به حقوق عامه خودشان آیا جز نفرت و نفاق انداختن بین مردم نیست آیا مفهوم عدالت اینه و....
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
بنده از دریافت یارانه انصراف دادم و متقاضی دریافت بسته معیشتی بودم تمام اطلاعاتم را ثبت کردم دسترسی به حساب را هم دادم اما هیچ جوابی نیامد که ایا مشمول هستم یا نه؟؟؟ حالا کجا باید پیگیری کنم؟؟؟ لطفا از این اقا بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
شراره
۱۱:۳۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
باسلام من زن سرپرست خانواده هستم دو فرزند پسر ک هنوز ازدواج نکرده با من زندگی میکنند یه زندگی ابتدایی دارم ولی معیشتی به من تعلق نگرفت
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضانجفی
۱۰:۳۴ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام جناب میرزایی لطفا فکری بابت برقراری یارانه معیشتی برای افرادی که مامور خرید و یا تحصیلداران شرکت های خصوصی هستند و پول جهت خرید ملزومات اداری به حساب آنها واریز میشود بکنید ما از وایل واریزی این بسته معیشتی دریافتی نداشته ایم. خواهشا راهکاری برای این موضوع داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
سلام همسرم میوه فروشی داره اونم تو یه روستا ولی معیشتی تعلق نگرفته چرا ؟بعد اعتراض کردیم نوشته بودند چون که ماشین تون پیکان هستش به شما تعلق نمی گیره
Iran (Islamic Republic of)
حسن پورهاشم
۰۹:۵۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
بنده معشیتی دریافت نمی کنم نمی دونم دلیلش چیست.در آمد آنچنانی هم ندارم به کجا مراجعه کنم اعتراض بکنم
Iran (Islamic Republic of)
اشنا
۰۸:۳۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
این اقا همش میگه درست نیست
هر چه تو بگی درسته
یارانه منو از همون اول قطع کردن
من یه کارمندم
اکثر همکارای من که وضع مالی بهتری دارن یارانه میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
نگار ايراني
۰۸:۳۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
اين سامانه فقط وقت كشي مي كند. اگر هم اكنون وارد سايت شويد و بخواهيد ثبت نام كنيد اين پيغام ظاهر مي شود:
"سامانه در حال بروزرسانی است. لطفاً جهت ورود به سامانه از تاریخ 15 آذر ماه 99 مجدداً مراجعه فرمایید."
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام جناب آقای میرزایی لطفا به سوال بنده پاسخ بدهید چرا فقط یک ماه معیشتی واریز شد و بعد قطع شد یکبار اعتراض کردم اما پیامکی ارسال نشده زندگی با این همه تورم و چندتا بچه و زندگی با وام خیلی سخته خانه هم نداریم حداقل گوشه ای از زندگی را میچرخاند لطفا رسیدگی و پاسخ بدهید منتظر پاسخ شما هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
سجادی
۱۴:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نیاشید بنده اعتراض دارم چرا به ما یک ماه بسته معیشتی را دادن و بعد قطع شد ما با وام و بدون خانه زندگی میکنیم حالاباید چکار کنیم لطفا رسیدگی نمایید .
Iran (Islamic Republic of)
سعیدریاحی
۲۳:۱۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام عزیزان من جانبازم فقط ازخدامیترسم چراکمک معیشت منودررابطه بابنزین بررسی مجدد نمیکنیدبابامسلمانیدچراخدارودرنظرنمیگیریددههابارتابحال اعتراضموارسال کردم امادریغ ازیک جواب که توآدمی یانه خوبه یه اولویت جانبازی به یدک میکشم وگرنه این سایت وروم میبستین به خدانتیجه ندین حضورا میام یه پلاکاردم می اندازم گردنم جلووزارت رفاه آبروتونومیبرم بابت دروغهاتون که من ۱۵میلیون درآمددارم فیش حقوق دارم چرابررسی نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
از ایشان بپرسید با وام یک میلیون تومنیش چکارکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
باید به همه یارانه بگیران میدادند واقعا ناحقی کردند باید پیش خدا جواب پس بدهند... من فقط این سوال دارم ایا واقعا تمام کسانی که خانه ماشین و شغل داشتند دریافت نکردند؟؟؟؟ یا فقط برای یک خانه کاه گلی و ماشین پراید و شغل زیر سه ملیون درامد در ماه با خانوار سه نفره به ما ندادند... من از ترس حذف یارانه نقدی انصراف دادم اما انها میدانند و خدایشان
Belgium
دهمرده
۱۲:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام.ما مستاجریم وماشین هم نداریم.ولی معیشتی به ما ندادن.ولی خیلی ها که هم خانه وماشین دارن.میدن.به نظر من این که فقط حساب بانکی طرفو نگاه میکنن.بی انصافیه.ما چه جوری باید ثابت کنیم .این پول که به حساب ما اومده.مال خودمان نیست.به واسطه ی کار شوهرمه.البته توضیحش مفصله.کاش حداقل یه زنگ به طرف میزدن.که میتونست از خودش دفاع کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
برای من واریز نشده .این کجاش عدالته
Iran (Islamic Republic of)
پریسا پوررضا مناره بازاری
۱۷:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام ما کارگر ساختمانی هستیم انصافتون کجاست ماهی نوشتین درامدتون بلای 6میلیونه ائن پولها تنخواه صاحب کار میاد تو کارت ما شما که بلدین ببینین خونه ماشین داریم ...
Iran (Islamic Republic of)
اکبر شهبازی
۰۹:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام. بنده جز بهزیستی هستم و از کار افتاده و تا حالا نه خودم و نه خانواده ام بسته معیشتی دریافت نکردیم. در سامانه عتراض هم فرم پر کردم اما تا الان هیچ خبری نیست ممنون میشوم رسیدگی شود. کد
Iran (Islamic Republic of)
موسی غلامشاهی
۲۲:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چرا بسته معشیتی به ماتعلوق نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۵:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
باسلام اقای میرزایی من هیچ درامدی ندارم ن خانه ن ماشین بسته معیشتی بهم ندادن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
پس جواب سوالاتی که گفتید بپرسید چی شد؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۰:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
باسلام.وجداناپیداکردن مستحق بسیارسخته.امااون دسته ازرزمندگان که زیرنظرساتاهستندباکمک معیشت ۷۵۰هزاری که حقیرهم جزوشون هستم تاحالا بهم بسته تعلق نگرفته اجاره نشین هستم نه ماشینی دانشجوودانش آموزهم دارم وزندگی به سختی پیش میره وشرمنده خانواده هستم .تاحالا کارگری میکردم ولی دیگه بخاطرچشمام وکمرم دیگه قادربهکارهم نیستم
Iran (Islamic Republic of)
حسن دریکوند
۲۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ،من مغازه مواد غذایی دارم دورو برمون مطب دکتر ،نانوایی ،چند تا دست فروشی هست ،که ما مجبوریم واسه هم محلی یامون کارت بکشیم ،البته مریضها میرن دکتر بعد کارتخوان نداره میان پیش ما مجبوریم این کار رو بکنیم ،دوم وقتی که ما اجازه دادیم به حسابهامون سر بزنیم معلومه که کدوم کارت مال خودمونه که میکشیم مثلا دسته چک بانک قوامین داریم بعد پولمون رو حساب ملییه ،روزی سه میلیون بیشتر که نمیشه کارت به کارت کنیم ،مجبوریم با دستگاه بانک قوامین از کارت خودمون کارت بکشیم ،بعد شما اونو تراکنش حساب میکنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای میرزایی چرا حرف مردم برای شما قابل قبول نیست چرا فکر میکنید همه دروغگوند چرا در هر شهری این تشحیص و به عهده ارگانی نمگذارید به اعتراضات مردم رسیدگی کنن خودم تو فامیل دیدم وضع مالی خیلی خوب معیشتی رو دریافت میکنه دامادم بیکار با زن و بچه که درحال حاضر دامادم رفته خونه پدرش دخترم و بچش خونه ما معیشتی بهش تعلق نگرفت چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است قبول کنید که خیلی اشتباه هست
Iran (Islamic Republic of)
گودرزی
۰۸:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
باسلام وخسته نباشید اقای میرزایی من بفدازاعتراض اولین بسته معیشتی ۱۰ خرداد۹۹ به من دهدن فروردین واردیبهشت ماههای معوقه چرا برام واریزنشده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
موقع رای دادن هم بگید شما حق رای ندارید مثل الان که میگید یارانه معیشتی به شما تعلق نمیگیره چطور رای دادن خوبه الان پولی که حق همه مردم ایران هستش نمی‌دید نود درصد مردم ایران زیر خط فقر هستن تورم بیداد میکنه اونوقت این پول ناچیز هم ازمردم دریغ میکنید حق مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام من یک دستفروشم کارتخوان دارم برای بقیه ی دستفروشان دیگه ای که کارتخوان ندارند کارت میکشم بعدش می گن ترانکش حساب شما بالاست یه وانت مدل ۸۹هم دارم که بااون میوه برای دست فروشیم مییارم که هرسه باری که بار می یارم یه بار میره تعمیرگاه اخه چرابه من بسته ی معیشتی تعلق نمی گیره اگه هیچوقت هم بهم ندین ارزش اینو نداره که دل دوستامو بشکنم که براشون کارت نکشم خدابزرگه خودش میرسونه
Germany
محمد موحدی فر
۰۳:۲۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام . من کارگر کارواش هستم و رزمنده دفاع مقدس هستم من روز مزد کار میکنم وبیمه ندارم بسته ی معشیتی تا حا لا نگرفتم .وضیعت زندگیم خوب نیست . شما بگویید با این گرانی چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر بهرامی
۰۱:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
من خانه هفتاد متری رو فروختم پولش اومد به حسابم یه خونه دیگه خریدم کارگر تامین اجتماعی هستم چون پول خونه اومده بود به حسابم معیشت بهم ندادن حق نا حق کردن من که راضی نیستم واگذار میکنم به خدا جانباز ده درصد نا صر بهرامی از اراک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ..همسر من جانباز هستش خونه نداریم راننده تاکسی هستش برای کمک معشیت گفتن خونه زیر ی ملیارد ماشین بالای دویست تومان ما که اینا رو نداریم همسرم پیکان ۸۲ داره اومدم اعتراض کنم دستم خورد انصراف دادم گفتن تا شش ماه نمیشه کی قراره باز بینی کنن
Iran (Islamic Republic of)
امید علی خانی
۲۲:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام آقای میرزای بزرگوار ما نه معیشتی داربم نه سهام کارگر هستیم چه باید بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی حسین هاشمی
۲۲:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
والا سهام عدالت که نداریم ،حساب بانکی هم ما هی ۲ میاد تو حساب یه روز هم طول نمی کشه صفر میشه،،خدا وکیلی هرکس مسئول باسه زیر دینه راهشه بلد نیستم باید چکار کنم ،،کارگرم
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ازهیجده میلیون وخورده ای چندمیلیون اقوام خودشوننداندکی هم بقیه.ولی خیلی حق الناس میکنند گفتندبعدازسال جدیدبین همه مردم تفسیم میشه وبه یارانه ها اضافه میشه ولی کو...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام بنده یک کارمند بازنشسته بازنشستگی کشوری هسنم.پسر اولم که ازدواج کرد تازه فارغ التحصیل شده و کار نداره نه من یارانه میگیرم ونه پسرم که عقد کرده هم و بیکار است ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
یه مشت میلیاردر چه می‌فهمن از نداری و بدبختی، مشخصه که وام مرابحه منو که بدلیل نداری و بدبختی گرفتم میزنن جز دارایی من و میگن گردش مالی شما بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
شمایی که میگی این ها ادعا هست به چشم خودم دارم می بینم فامیل پولدار تر از من داره میگیره و من نمی گیرم بعدش مگه قرار نبود در خرداد اعتراض ها بررسی بشه چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اعتراض چی دنیا دنیای دوست وفامیلیه تاحد زیاد.چنین کاری که کردید با گرونی بنزین بفکر پیادهاهستند چند باید پول اژانس بده که بنزینش گرون شده ماهاکه ماشین نداریم چه کنیم.اگر انصاف داشته باشین باید به همه جامعه داد که بااین اوضاع دیگه جامعه ای موندهکرونا سیل زلزله هواپیماو......
Iran (Islamic Republic of)
صادق علیزاده
۱۹:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا مسئول سهام عدالت رو هم بیارید ازش سوالاتی بپرسید اما سریع چون فقط ازاد سازی یا و فروش به بانک محدوده .

در سیستم سهام عدالت مشکل بزرگی هست شماره تلفن های ثبت شده در سیستم سهام عدالت مربوط به خیلی قبله یا کلا از رده خارج شدند و در دست نیستند و یا به نام شخص مالک سهام نیستند ، امکان تعویض شماره در سیستم سهام عدالت هست اما چندین روزه عوض کردیم ولی وقتی میخوایم به بانک مورد نظر بریم برای فروش کد اعتبار سنجی را روی خط قبلی که در حال حاضر در دست نیست پیامک میکنه و موفق به فروش سهام به بانک نمی شویم ، یعنی گویا سیستم تعویض شماره در سایت سهام عدالت به روز و آنلاین نیست و اطلاعات جدید رو مثل تغییر شماره رو برا بانک ها نمی فرسته ، مشکل بعد اینکه برای تعویض شماره سیستم چهار رقم آخر شماره قبلی رو بهت نشون میده و ازت میخواد شماره قبلی رو ابتدا به صورت کامل وارد کنی بعد شماره جدیدو وارد کنی اینم مشکلی هست چون شماره قدیمی کلا فراموش شده و در این شرایط امکان تعویض شماره هم در سیستم سهام عدالت وجود ندارد و سهامدار بلاتکلیف است . لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مرد حسابی به صرف اینکه حساب یک نفر تراکنش داره که نمیشه گفت وضعش خوبه! خیلی ها تنخواه دارن خیلی ها امین مردمن، خیلی ها سرایدار یا مدیر ساختمونن؟ یک مجتنع ۱۰۰ واحدی که شارژ ماهانه به حساب سرایدار یا مدیر ساختمان واریز میشه باید چکار کنن؟ برن یک حساب مشترک صد نفره باز کنن؟ بعد شما با این سیستم حساب و کتاب مزخرفتون میگید مشمول نیستیم. اصلا روز اول بدون بررسی حساب مردم و به صرف بررسی دارای هاشون مثل ماشین و خونه و شغل چطور تشخیص دادید یکی که نه خونه داره و نه ماشین بازم مشمول نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
به کی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سایت دارایی سهام عدالت کد رو به موبایل نمیفرسته
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
فردی نوشته است که من دستم خورد و به اشتباه انصراف دادم، اما هرچی میزنم که مجدد ثبت نام کنم سامانه می‎زند که تا ۶ ماه نمی توانم اعتراض کنم؟ حالا باید چه کنم؟

میرزایی: در پروتکل سیستم این طور تعریف شده که هر فردی که انصراف می‌دهد تا ۶ ماه امکان اعتراض برایش وجود ندارد. پس کاری نمی‌توانند انجام دهند و باید ۶ ماه صبر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام من یه خانم مستمری بگیر تامین اجتماعع هستم حقوقمون که کمه یارانه معیشتی هم ندارم به خدا کسانی رو میشناسم که تریلی میلیاردی زیر پاشون زمین وباغ کشاورزی دارن گردنشون هم کلفت یارانه معیشتی میگیرن ولی من که خانم هستم ودستم به جایی بندنیست نباید از این یارانه استفاده کنم واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
یکی هم به ما بگه چرا نوزادانی ک از پارسال یعنی اسفند ماه ۹۸ب جمع خانواده هاشون اضاف شدن الان چهار ماهه ن یارانه و ن بسته معیشتی شاملشون شده؟ کجا بریم بپرسیم ؟؟؟
France
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
برای ما مجردهای بیکار چه فکری کردین که از کار بیکار شدیم و خانواده ما نه یارانه میگیره و نه بسته معیشت
تازه ما هم سربار خانواده شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام .
به این امید که پیگیری بشه می نویسیم .
سامانه یا همون سیستم به روز نیست.من افرادی را می شناسم که در روستاها یک چاه عمیق در بست در اختیار دارند و چندین هکتار باغ پسته و چند ص راس گوسفند که از منابع امین کشور استفاده می کنند بدون پرداخت مالیات.مثلا اداره مالیات یا همون سیستم چگونه می تونه تشخیص بده که فلانی چند راس گوسفند یا گاو داره .گوسفندهایش را هم که بیمه نکرده که اطلاعاتش به سیستم اینها برسه.یا اون یارو که چاه عمیق داره خرید و فروش هم که در اکثر مناطق قولنامه ای هست بدون اینکه در سیستمی ثبت بشه .پول این خرید فروش هم نقدی جابه جا میشه یعنی تراکنشی در بانک ثبت نمیشه.یا اون نفر که چاه کشاورزی داره دولت چطوری تشخیص میده که از چاه یک نفر استفاده می کنه یا چندین نفر .چون اوایل مجوز چاه را به یک نفر نمی دادن حالا چطوری این یک نفر از منابع آب زیر زمینی کشور استفاده می کنه .و دولت نمی دونه این مال یک شخص است یا مال چند نفر خرده مالک....یا حتی فردی که صاحب چند صد هکتار زمین کشاورزی قولنامه ای بدون ثبت سیستم هست را دولت تشخیص بده! و الا ماشالله از نوع مدیریتها.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
این بنده خدا که همه سوالات رو پیچوند !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
من خیلی حرف برای گفتن دارم ولی اینجا مجال گفتن ندارم راجع بسته ی معیشتی که حقم ضایع شده می خواهم حرفم بشنوند اگر مقصر بودم یارانه ام هم ببرید خواهشمندم رسیدگی کنید بخدا گرفتارم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
کل دارایی ما با خونه و ماشین و پس انداز 600 میلیون میشه اخه چرا ب ما تعلق نگرفت شغل هم زیر 5 ملیون در امد داریم یه خانوار 3 نفره هم هستیم
فقط بخلطر اینکه خونه و ماشین و شغل داریم بهانه اوردن و ب ما ندادن واقعا که حرام خواری کردن
چون خودم کلی اقوام میشناسم که خونه و ماشین و شغل دارن و خیلی خیلی پولدار هستن ولی معیشتی میگیرن ماهم لز ترس قطع یارانه انصراف دادیم واگذارتون به خدا که ب ناحق گیر ما نیمد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
کل دارایی ما با خونه و ماشین و پس انداز 600 میلیون میشه اخه چرا ب ما تعلق نگرفت شغل هم زیر 5 ملیون در امد داریم یه خانوار 3 نفره هم هستیم
فقط بخلطر اینکه خونه و ماشین و شغل داریم بهانه اوردن و ب ما ندادن واقعا که حرام خواری کردن
چون خودم کلی اقوام میشناسم که خونه و ماشین و شغل دارن و خیلی خیلی پولدار هستن ولی معیشتی میگیرن ماهم لز ترس قطع یارانه انصراف دادیم واگذارتون به خدا که ب ناحق گیر ما نیمد
Iran (Islamic Republic of)
محمد//م
۱۶:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
وآلله بخدا من کنیته امدادی هستم هیچ بسته معیشتی چیزی برامون نریختن اینکه اقامیفرماید حزف مردم تنهاصرفا یک اظهار خالیه یکی به ایشون بگه برای فهمیدن راست یادروغش هیچ کاری نداره خیلی راحت میتونید استعام بگیرید.شایداینهابه حساب کمیته امدادمیریزن ولی کمیته به مانمیده خداعالمه
Iran (Islamic Republic of)
محمدگودرزی
۱۶:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیرممنون ازسوال وپاسخ هاکه گذاشتید عالی جواب چندتاازسوالاتم گرفتم سوال من اینکه امروز اولین پول بسته معیشتی برامن واریزشد۱۰ خرداداما ماهی معوقه فروردین واردیبهشت مال سال ۹۹ واریزنشدبرام چرا؟کلا سال ۹۸ که هیچی اماامسال باید ۳دوره بمه میداند نداده نشده کجابایداعتراض بزنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۶:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام من تازه دوماه جانبازی از بنیاد احراز شده آیا به من کمک معشیتی تعلق میگره یا خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
از همه بگذره اینها بازیه من سیم کارت خریدم فعال نشد حالا هم ۱تومن کرونایی به ما نرسید که نرسید
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام بنده شخصی میشناسم خودش وهمسرش هردو کارمند دولتن خونه دوتا وماشین دارن معیشتی میگیرن ،چرا میگید دروغ میگن!؟!؟!!همون شخصص برادرش هیچ نداره ومعیشتی نمیگیره!؟؟؟برید وسیستمتون درس کنید عدالت جویاننن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام.
این بسته حمایتی همین بسته ای ک ۱۰ هر برج میریزن؟اگه اینه ک ۲۰۰ تومان تا ۶۰۰ تومان نیست(برا من ک ۱۳۸ تومان میاد) اگه اون نیست پس کی ریختن خبری نیست ازش
Iran (Islamic Republic of)
احمد منصوری
۱۴:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من ام اس دارم.از بی پولی دارو هامو دوساله دریافت نکردم..حداقل بگیر تامین اجتماعی هستم.ماشین اتومات قسطی خریدم به خاطر پاهام.ی واحد 70متری طبقه سوم بدون آسانسور با این پاهای معلولم بخاطر بی پولی خریدم.حال چرا نباید به من یارانه ندهند.درصورتی همسایه خودم با شرایط خیلی خیلی بهتر میگیره
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۴:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
پدرم 81 ساله هست و هیچ کارت و تراکنش بانکی جز یارانه ندارد ویه خانه کلنگی که نشسته و مادرم 70 ساله با یه حقوق مستمری 500 هزار تومانی، با 8 فرزند و در کل با نوه ها 25 نفر ، آیا این حق هست که بسته معیشتی نمیگیرد ،یعنی همیشه باید شرمنده بچه و چشم به جیب آنها باشد . یعنی اگر یه دختر کارمند داشته باشد یعنی پولدار است یا یه پسر که دو تا ماشین سال 88 و 89 به اسمش باشد نشانه پولداری می باشد و بچه ها خودشون خرج زندگی ندارن اون هم با این گرانی. من ازدواج کردم اما بدلیل گم کردن عقدنامه موفق نشدم از یارانه پدر خارج شوم تا کارمند بودن من دود تو چشم او نشود و سعی کردم خرج جهزیه و مراسماتم گردن پدر نیافتد و برادرم مجرد هست .
کاش روی حساب سرپرست خانواده توجه میکردید ، بخدا خیلی ها جز کمیته و بهزیستی نیستن اما با سیلی صورت سرخ میکنن. آیا این عدالت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
زمان رسیدگی مجدد به تقاضای یارانه معیشتی کی میباشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
آقا پس قرار بود قبل از خرداد مجدداً برای معیشتی بازبینی بشه و سایت ثبت نام فعال شود.چه خبر ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلامتی والله شما چخبر ؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام افرادی که تا بحال بسته معیشتی را نگرفته بوداند و با شکایت انها از طریق سایت مجددا فعال شده است این چند ماهی که نگرفته اند چه میشود.این فرد میرزایی حراف مردم را معلوم نیست چه فرض میکند.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۴:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا نمیگی جاماندگان که بدلیل تغییر سرپرست یارانه بگیر نبودن تکلیفشون چی میشه شش ماه نگرفتم اگه نمیخوای بدی معیشت راست حسینی بگو نمیدم سامانه ات خراب اطلاعاتمو میزنم میگه نادرست است در صورت درست وارد کردم نه ماشین نه خونه نه سفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ایشون خیلی بد صحبت کردند واصلا پاسخ درست ندادند و اعتراضات زیاد نشانه مدیریت بسیار ضعیف این برنامه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلاممن سرایدار یه هتل آپارتمان هستم با ماهی ۱/۵۰۰/۰۰۰تومان حقوق.نه ملک دارم نه زمین.نه ماشین
اما به من واریز معیشیتی تعلق نگرفته.
به کی باید بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام خدمت باشگاه خبرنگاران جوان ترو خدا این متن منو بذارید خواهشن بنده کارگر ومپ بنزین هستم باحقوق ماه ای یک میلیون تومان فقط بهمون میده کار فرما ولی لیست حقوق مارو یک میلیون هشتصد هزار تومن رد میکنه حالا اون جای خودش بماند این همه سال هرماه حق مارو نصفشو میخوره فقط یک میلیون بیشتر بهمون نمیدن بعدش بنده نه خونه دارم نه زمین مستاجرم یه ماشین مدل ۸۱،دارم همسرمم خونه دارهستش حساب بانکی ام ندارم بگم توی حسابم خیلی پول هستش گردش حساب دارم با یک میلیونی که بهمون حقوق میدن هفتصد هزار تومن کرایه خونه میدم بعدش چرا به من سبد معشیتی بنزین تعلق نگرفتش ترو خدا یکی این مشکل منو حل کنه بخدا برای من در ماه ۱۳۷هزارتومنم خیلی هستش که بخاد کمک خرجم باشه ممنونم از محبتتون
Iran (Islamic Republic of)
ماشالله بزرگوار
۱۳:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام چراجواب سربالا میدین وحرف مردم را دنبال نمکنید خود من خانه ندارم بیمه ندارم حقوق ومزایا ندارم کارم که نیست خب وقتی شما اینو میشنوی باید تحقیق کنی که راست است یا دروغ نه اینکه فقط بگیی درست نیست من 5ماهه بیکارم با این وجود شرایط وام 4میلیونی را دارم ولی کو کجا باید برم بگم مستحق وام 4میلیونی هستم کارگاه کوچیک هست بدون جواز کسب اطراف شهر که الحمدالل از سر کرونا تعطیلم کرایه خونه وخرج ومخارج همه هست نه اینکه دولت فقط کسانی را وام میدن که بیمه هستن اگر بیمه بودم که حق بیکاری میگرفتم واحتیاجی به شما نداشتم اخوی
Iran (Islamic Republic of)
esmaili
۱۳:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باشگاه محترم خبرنگاران جوان با سلام میخواهید منتشر کنید میخواهید نکنید اما این یک واقعیت تبعیض آمیز است ما یک خانواده دو نفری بازنشسته هستیم که معمولاً مرد سرپرست خانواده است اما تبعیض اینجاست که به همسر من ماهیانه کمک معیشتی پرداخت میشود اما به من تعلق نگرفت !!! این درد را بکجا باید برد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ..ای کسی که حرف از یارانه مشقتی میزنید من الان ۶ ماه پیام بهتون میدم و جوابی دریافت نکردم
پس تو رابه ناموسون جان امام حسین حرفای من بهش برسونید
من کارگرم ..نه ماشین نه خونه ...نه حقوق بگیرم ..نه هیچی ندارم
اخه چرا نان و حق و زن و بچمه قطع کردی؟؟؟
اگه برای خدا کارمیکنید ....
اگه دین و ایمان دارید.....
اگه عدالت علی و اجرا ایکنید و....
اگه وقشرفقیر ومحروم کمک ایکنید....
اگه راست مگید....
مال من و زن و بچم که کارگرم و قشر فقیر هستیم درستش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام. دقیقا افرادی که ادعا میکنید افراد میلیاردی یارانه معیشتی می گیرند وافراد فقیر نه، واقعاً درست می گوید و چاره ای ندارند که صدایشان را در نمی آورد چرا که تهدید شده درصورت اعتراض مجدد یارانه اش هم قطع می شود درضمن من بازنشسته هستم
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۲:۳۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام و وقت بخیر
ایشون بیشتر سوالات رو با جواب های بی ربط جواب دادن تو جواب بعضی سوالها هم میگن همچبن چیزی ممکن نیست مکه مردم دروغ میگن که اینطور جواب میدید مثلا من خودم به دلیل اینکه وام گرفتم و پول اومده تو حسابم و به دلیل نوع شغلم تراکنش های حسابم زیاده و بسته معیشتی بم تعلق نگرفت و این در حالیه که هم مستاجرم و هیچ گونه ماشینی ندارم
حاضرم با مدارک هم به ایشون ثابت کنم
البته اگه ایشون من رو هم مثل بقیه دروغگو ندونن.
با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام.راننده تاکسی اینترنتی هستم
و شغل دیگری هم ندارم.کمک معیشتی کرونا به من تعلق نگرفته.ضمنا سهام عدالت هم ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
من و همسرم بعد از تولد فرزندمان یارانه هایمان را از خانواده جدا کردیم الان من و همسرم یارانه و معیشتی دریافت میکنیم اما به فرزندم که الان ۲ ساله هست از ابتدای تولد تا حالا یارانه و معیشتی تعلق نگرفته چطور میتونم فرزندم را ثبت نام کنم هر جا هم رفتم گفتن باید قبل از تولد فرزندتون یارانه هاتونو جدا میکردین
Iran (Islamic Republic of)
حسین حیدری
۱۰:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام بنده مدد جوی کمیته امداد امام خمینی اشکنان فارس هستم چرا بسته معیشتی دولت به من تعلق نگرفته است لذا از ستاد شناسائی مشمولان بسته معیشتی تقاضای رسیدگی دارم
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام چطوری میشه رفت زیر گل ؟آخه آدم خندش میگیره با این آمارها.خاک بر سر من بگیره که اینا میخوان کمکم کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باشه همه ی مردم دروغ میگن شما راست میگید
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۰:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام، بنده چند سالی است ازدواج کردم ولی یارانه م را آذر ماه سال گذشته جدا کردم، با اینکه یارانه م را از خانواده خودم و همسرم جدا کردم ولی در سامانه یارانه معیشتی همچنان اسم من در لیست خانواده ام قرار دارده و نمیتوانستم ثبت نام کنم، چکار کنم که اسم من از لیست خانواده ام بیرون بیاد تا بتونم ثبت نام کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
منم همین سوال دارم
Iran (Islamic Republic of)
نقی علی نژاد
۱۰:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من پارسال وام ازدواج گرفتم کمی هم پس انداز وقرض کردم برای تهیه جهیزیه در بررسی حساب بانکی در یه ماهه اول سال 98 گفتن شما برداشتی بالای 40 میلیونه پس به شما یارانه معیشتی تعلق نمیگیره ، خوب من اون پول رو وام و قرض کردم الانم دارم قسط میدم مگه من درآمدم. چقدره ماهی 2.5 میلیونه و بیمه تامین اجتماعی هم هستم ،، به کجا شکایت باید کنم
Iran (Islamic Republic of)
ش م ا
۰۹:۵۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باعرض سلام وادب واحترام.
ببینیدیکی بنده کارمندهستم ماهانه ی بنده در سال 1398مبلغ4/200،یک خودرومدل 86رواویک ساخمان دوطبقه بافرزند30ساله مجردوبیکارکه یک طبقه بنام ایشان است.هرکدام با100مترزیربناوباحدوود200میلیون تومان قسط ساخت خانه که درموقع دریافت به حساب بنده واریزشده وآن رااقامیگویدتراکنش شمافلان قدراست.حالاشماحدیث مفصل بخوان ازاین ماجرا،وزمان اعتراض پیام می دهندکسی که شاغل باشدوخودروداشته باشدوخانه مشمول معیشتی نمی شود.وشماره تماس بنده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بابا تو دیگه کی هستی بازم سبد معیشیتی میخای بیخیال داداش من کارگر ساده ام باحقوق یک میلیون تومان نه خونه دارم نه ماشین نمیگیرم بعدش تو میخای بازم بگیری دلت خوشها با چه کسایی ماشودیم هشتاد میلیونفر بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
ببخشید شما یارانه ام می گیرید؟
شما خیلی شرایط خوبی دارین
ماشین و ساختمان و وام و ....
بنده خدا برو کلاهتو بنداز هوا که ملت به نون شبشون محتاجند شما فکر پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی هستی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
پدر خانم من نظامی بوده و 4 ساله بازنشست شده
بخاطر نظامی بودن پدرخانمم ، اسم خانمم تو پلیس+10 بالا نمیاد که بیارم تحت تکفل خودم ،به همین دلیل که من تو سیستم یارانه مجرد ثبت شده ام ، بسته معیشتی شاملم نشده چون حقوق برای یک نفر رو زیر 4.600 میلیون تومان زدن و اگر فردی بالای 4.600 دریافت کنه و مجرد باشه بسته معیشتی شاملش نمیشه ، حالا من متاهلم و دو نفریم و تو سیستم گفته دو نفر اگر بالا 5.700 حقوق دریافت کنند بسته معیشتی شاملش نمیشه ، ولی بدلیل نظامی بودن پدرخانمم امکان تشکیل خانوار در سیستم وجود نداره و من بسته معیشتی دریافت نمیکنم ،
لطفا به مسولان مربوطه مشکل نظامی بودن را اطلاع بدین
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تو که سه برابر کارگرا حقوق میگیری .خدا را شکر
-
علی اکبر
۰۹:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام.بنده کارمند هستم و فقط یک خودرو سمند دارم.در جواب بسته حمایتی معیشتی عنوان شده درامد بنده از 77 درصد خانواده های کشور بیشتر. و به بنده تعلق نگرفت.قبول کنین که خیلی از آمارهاتون اشتباهه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چقدر می گیری؟؟
Iran (Islamic Republic of)
م.پ
۰۹:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من طبق استعلام مشمول دریافت شدم ولی بعد از مراجعه به سایت اعلام شد که متوسط درآمد سالانه شما بالای مقدار اعلام شده است و نه کسی تماس گرفت که دلیل آن توضیح داد شود. تنخواه شرکت در حسابم به دلیل شغل گردش دارد مستندات هم موجود است . اگربه این دلیل حذف شده کاملا غیر منطقی و کارشناسی است و متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اعدلوا هو اقرب للتقوی
Iran (Islamic Republic of)
امین مودب نیا
۰۹:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
خب این آقای میرزایی همش میگه همه این ها یک ادعا است و باید بررسی شود خب نمیگه چیکار کنیم که بررسی بشه
چطور باید بررسی بشه
من 5 ساله ازدواج کردم و یه بچه دارم اما تو سامانه هنوز خانواده یک نفره ام چرا نباید بگیرم
سال قبل همون آبان یا آذر بود که حتی اعتراض هم زدم اون هم دو بار اما باز هم هیچی تو استان ها هم که فرمانداری ها دفتری ندارند
بعد ایشون میگه اگه شاملتون هم بشه معیشتی های سال قبل رو نمیگیرید مگه حق ما نیست و اشتباه آنها ...
این معیشتی ارزشی نداره ولی حداقل عدالت سنجی یه عده رو نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۴۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام خوب هستین ببخشین ما تازه یارانمان را ازخانوادمان جدا کردیم تکلیف یارانه معیشتی چ میشود شوهرم ی کارگر شرکت هست هیچی نداریم خونمونم اجاره هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام.من دقیقا همزمان ک داشت طرح معیشتی میومد رفتم و یارانمو جدا کردم از سرپرست خانوار الان یارانه برام میاد .ولی معیشتی قطعه وقتی خاستم ثبت نام گفتم گف شما ب سرپرست خانوار مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۰۹:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
فقر،بیداد میکند.فقر آتش زیر خاکستر آتشفشانی است که هر لحظه فوران خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
با سلام خدمت دوستان عزیز منم کارگر ساختمان هستم و بیمه هستم ولی بسته معیشتی بهم نمیدن نمیدانم چرامسئولان این طرح در شناسایی افراد مشمول ضعیف عمل میکنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من هم بسته معیشتی تا الان نگرفتم یارانم هم سال 93 به اشتباه قطع شده و هرچی مراجعه کردم و درخواست دادم ترتیب اثر ندادند میگن چون قطع شده دیگه کاریش نمیشه کرد. گفتن بسته معیشتی شامل حالم میشه ولی هنوز بهم ندادن خواهشاً یارانه نمیدید حداقل بسته معیشتی را قطع نکنیددرخواست هم دادم ولی هیچ جوابی نیامده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
آقای میرزایی و هر مسئول محترم دیگری باید توجه فرمایید که منابع سوخت ملی بوده و تحمیل هر هزینه ای به مردم حتی در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه با بالا بردن قیمت سوخت اشتباه است چرا که بااین کار باعث تورم شدید شدن و علاوه بر فقیرتر کردن قشر ضعیف جامعه ، قشر متوسط نیز به سمت فقر سوق داده خواهند شد.
تنها کسانی که از این نوع طرحها خشنود می شوند افراد سود جو وفرصت طلبی در قالب تولید کننده محصولات و دلالان هستند که به بهانه های افزایش قیمت حامل‌های انرژی پول به جیب میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
نوزاد تازه متولد شده من که اسفند ۹۸ به دنیا اومده ، نه یارانه بهش میدن ، نه بسته معیشتی .
چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اینطور معلومه شما برا هر سوالی جوابی دارید بدون اینکه بررسی بکنید ...من خودم کارگر ساختمانیم معیشتی نمیگیرم وقتی اعتراض زدم گفته شد شما صاحب خودرو پراید و بیمه هستید اما تمامی اطرافیانم ک صاحبخونه هستن و ماشین شاسی یا پژو دارن همشون دارن دریافت میکنن...تو این دنیای فعلی چیز عجیب ندیری تعجب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
وقتی شما سال 98 پول بنزین رو از مردم گرفتید چرا بسته های قبلی رو به مردم پرداخت نمی کنید ؟ مگر پول رو نگرفتید . مگر اگر سال پیش بدهکار بودیم الان نباید پس بدیم ! منطقی نیستید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا با دادن وام یک میلیونی یارانه اردیبهشت ماه واریز نشد؟
آیا یارانه وام گیرندگان یک میلیونی قطع شده؟
لطفا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا جهاندیده
۰۹:۱۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
بنده سه ماه است که ازدواج کردم یارانه ام را جدا کردم و بشدت نیازمند دریافت معیشتی هستم اما یارانه ام را واریز میکنند اما بسته معیشتی اصلا چه باید کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مقبون راستي آزمايي
۰۹:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سيستم شناسايي معيشتي فقط به يك سري آمار و اطلاعات غلط توجه ميكند و ارزيابي و راستي آزمايي افراد جامعه فقط به اين اطلاعات كفايت نمي كند برخي مردم با توجه به شرايط زندگي گذشته خود اطلاعاتي را در سوابق خود به يدك ميكشند كه شايد منافع مستقيم و غير مستقيم از آن ندارند و بنوعي مقبون راستي آزمايي معيشتي شده اند و درشرايط دشوار زندگي قرار دارند لذا ميبايست نگاه عدالت بشكل بهتري اجرا شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام چرااگزبناست چیزی کم شود اول ازکارمندها کم میشود به تاقبل ازایکه خانه بخرن ومتراژآن ۷مترزیادشود یارانه میگرفتم ولی متاسفانه ۵سال است قطع شده والله خانه من درمحدوده میدان خراسان است چندنفرمعرفی کنم منزلشان بالاترازمترازخانه من است ولی میگیرند شغلشان خیلی خوب لطفاراهنمایی کنیدباین همه قسط وبدهی چرایارانه من قطع شده مگر بچه های من وهمسر گناهی کردن به هوای من کارمند برای آنهاهم قطع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
هیس برو راضی باش
حقوق مفت می گیری
تو اغتشاشات بعدی خودم شما کارمندای دولت از درختای بلوار آویزیون می کنم
۱۲
آخرین اخبار