دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آزادی ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد استان با کمک خیران و مردم استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بر اساس کمک‌های مالی انجام شده، تاکنون ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و حدود ۱۴۰ زندانی دیگر نیازمند کمک‌های خیران هستند.

قاسمی افزود: با توجه به شیوع کرونا، جشن گلریزان امسال به صورت پویش‌های مردمی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی، رسانه‌های مجازی و نشریات، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی برگزار شد و خیران و مردم استان در این پویش مشارکت پرشور داشتند.

او اضافه کرد: تاکنون در پویش مردمی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از خیران و همشهریان مشارکت داشته و بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در اختیار ستاد مردمی دیه استان قزوین قرار داده‌اند.

به گفته دادستان مرکز استان، پارسال در جشن‌های گلریزان ۱۸ میلیارد ریال از سوی خیران جمع آوری شد.

دادستان قزوین تاکید کرد: در سال ۹۷، هزار و ۵۸۹ محکوم جرائم غیرعمد وارد زندان‌های استان شدند که این میزان در سال ۹۸ به هزار و ۱۳۵ محکوم کاهش یافته است و این نشان از تاثیرگذاری معنویت این ماه بر فطرت تمامی افراد است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.