سرپرست اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های سیستان و بلوچستان از نصب یکهزار و ۳۰۰ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

سرپرست اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، از نصب یکهزار و ۳۰۰ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور افزایش ایمنی مسیر‌ها و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای خبر داد.

امین سنچولی با بیان اینکه علائم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات ناشی از آن دارد، اظهار داشت: علائم نصب شده این مدت شامل تابلو‌های ایمنی، اخباری، انتظامی و مسیر نما بوده است.

او ادامه داد: همچنین همکاران ما در اداره ایمنی و حریم راه‌ها علاوه بر نصب علائم اقدام به خط کشی ۱۸۰ کیلومتر مسیر، ایجاد روشنایی به طول ۱۰ کیلومتر، نصب ۵ کیلومتر گاردریل و ۲ کیلومتر نیوجرسی و ۱۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی نموده اند.

سرپرست اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های استان سیستان و بلوچستان اجرای ۱۰۰ کیلومتر شیار لرزاننده، نصب ۲۰ عدد چراغ چشمک زن و همچنین نصب و ایمن سازی ۱۰ مورد سر گاردریل را از دیگر اقدامات این اداره در مدت مذکور عنوان کرد.

سنچولی بیان کرد: همچنین در این مدت نسبت به تعمیر و نگهداری ۶۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و شستشوی و نظافت ۵۰۰ عدد تابلو ایمنی اقدام شده است.

اوتصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی کاهش تعداد سوانح جاده‌ای و تلفات جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلو‌های مختلف جاده ای، با فرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار