شرکت Acura تصمیم دارد با انتشار اطلاعات جدیدی از اتومبیل‌ خود، مخاطبان را از جزئیات عرضه TLX Type S 2021 مطلع سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Acura اخیراً تصمیم گرفته است تا اطلاعاتی را درباره اتومبیل جدید Acura TLX محصول سال ۲۰۲۱ را با مخاطبین خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارد. مدلی که در حال حاضر داخل بازار اتومبیل‌ها وجود دارد سال ۲۰۱۴ معرفی شد و حالا به عقیده شرکت سازنده دیگر سنی از آن گذشته است.

همچنین شرکت Acura با معرفی اتومبیل‌های سری RDX شاسی‌بلند خود در سال ۲۰۱۸، توجه‌ها را از روی اتومبیل TLX خانوادگی برداشت و این خودرو از دید خریداران دور شد. به همین دلیل حالا شرکت سازنده قصد دارد تا باری دیگر علاقه‌مندان دنیای خودرو را با معرفی مدل جدید TLX شگفت‌زده کند.

اطلاعات منتشر شده از اتومبیل جذاب و مورد انتظار TLX 2021

شرکت سازنده تصمیم گرفته است با ارائه زبان طراحی جدید و اعمال قابلیت‌های شگفت‌انگیز توجه خریداران را باری دیگر به اتومبیل‌های خانوادگی و صندوق‌دار خود جلب کند. همچنین شرکت Acura قصد دارد تا مشخصات مدل Type S را بر روی خودروی جدید خود پیاده‌سازی کند. گفتنی است؛ شرکت Acura طرح مفهومی Type S را سال ۲۰۱۹ به دنیا معرفی کرد. بر اساس اطلاعات جدید، اتومبیل TLX Type S قرار است از موتور توربوشارژ ۳.۰ لیتری V6 برخوردار باشد.

خودروی Acura TLX Type S با موتور V6 وارد بازار خواهد شد

با توجه به این که موتور ۲.۰ لیتری اتومبیل هوندا می‌تواند ۳۰ اسب‌بخار انرژی تولید کند، انتظار می‌رود خودروی TLX Type S با موتور ۳.۰ لیتری V6 بتواند قدرتی مطابق با ۴۲۵ اسب‌بخار را داشته باشد. با نگاه به تصاویر منتشر شده از خودروی مذکور می‌توان متوجه پهن شدن قسمت عقبی خودرو، وجود باله‌ای ظریف و تغییری در چراغ‌های پشت شد.

همچنین بر روی مدل‌های Type S دو لوله اگزوز با چهار دریچه خروجی قرار گرفته است. سبک طراحی این اتومبیل تا حدی به خودروی precision سال ۲۰۱۹ شرکت Acura شباهت دارد. تایپ اس با سیستم رانش تمام چرخ‌ها وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود در اواسط تابستان فروش خود را آغاز کند. قیمت تقریبی در نظر گرفته شده برای این خودرو ۳۰۰۰۰ دلار است که با اعمال قابلیت‌های متفاوت تغییر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: فراخوان بازگشت ۴۲۵ هزار خودرو به شرکت FCA به دلیل وجود مشکل در برف پاک کن


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار