معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مسابقه مجازی "‌ای قدس، صبح نزدیک است" جهت اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین به همت این اداره کل آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با هدف اعلام همبستگی دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان با مردم مظلوم فلسطین، مسابقه "‌ای قدس، صبح نزدیک است" در فضای مجازی ویژه همکاران پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی و دانش آموزان تمام مقاطع برگزار می‌شود.
 
برگزاری مسابقه

او افزود: این پویش فرهنگی مسابقه‌ای با محوریت روز قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است که در محور‌های شعارنویسی "کارت پستال الکترونیک"، پوستر و موشن‌گرافی ویژه دانش آموزان تمام مقاطع و همکاران فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: هدف از این کار این است که در شرایط کنونی که امکان برگزاری راهپیمایی مردمی به روال هر ساله مهیا نشده، با شعارنویسی و طراحی پوستر ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین بتوانیم در بستر فضای مجازی پویش‌های رهایی قدس را راه‌اندازی کنیم.

مالک اشرفی بیان کرد: مهلت ارسال آثار در این پویش تا ۶ خرداد ماه ۹۹ است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های داخلی به ادمین کانال‌های معاونت پرورشی ارسال کنند.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.