مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه  ۱ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۴۷۵میلیون ریال کالای قاچاق در لاهیجان کشف شد

سرهنگ قاسم جانعلی‌پو، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه توزیع کالای قاچاق در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اوافزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع، محل دپوی اقلام قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه در بازرسی از این مکان ۲۰ طاقه پارچه و ۱۲۶ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد، افزود: ارزش اقلام کشف شده توسط کارشناسان، ۴۷۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ جانعلی‌پور گفت:در این رابطه دو متهم ۲۶ و ۴۵ ساله دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دستگیری قاچاقچی و کشف بیش از یک کیلو موادمخدر در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی بخش چابکسر در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان رودسر، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

اوبا بیان اینکه پس از انجام تحقیقات صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت متهم، مورد شناسایی قرار گرفت افزود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسرگفت: در بازرسی از محل اختفاء متهم، یک کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و دو دستگاه ترازوی دیجیتال توزین موادمخدر کشف شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اشاره به اینکه متهم ۴۲ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۴ کیلوگرم تریاک در تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

اوبا بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از انجام تحقیقات میدانی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: متهم و مخفیگاه وی در تالش مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: در بازرسی از این مکان، ۴ کیلو و ۷۵۲ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ جمال دار به اینکه متهم ۳۸ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: برخورد با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در شفت

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شفت گفت: طرح برخورد با قاچاقچیان و سودجویان منابع طبیعی در شهرستان شفت اجرا شد.

اوافزود: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقداری چوب قاچاق در یک منطقه جنگلی و یک باب منزل مسکونی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه ماموران انتظامی به همراه کارشناس منابع طبیعی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از مکان‌های اعلامی ۷ تن چوب قاچاق کشف شد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه همچنین ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر در بازرسی از یک دستگاه خودرو باری نیسان، ۳۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی گفت: ۳ متهم در این پرونده‌ها دستگیر به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.