مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگری و جهانگردی گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های پیشرو در گردشگری کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خشایار نیکزادفر، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگری و جهانگردی در بازدید از مکان‌های پیش‌بینی شده برای احداث سرویس‌های بهداشتی در اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل یکی از استان‌های پیشرو در گردشگری در کشور است و سرمایه‌گذاری در استان اردبیل را مهم ارزیابی کرد.

او با بیان اینکه شرکت مادرتخصصی خود را همراه و همیار اداره کل میراث فرهنگی در پیشبرد پروژه‌های گردشگری می‌داند، افزود: تعداد پیش‌بینی شده برای احداث سرویس بهداشتی در این استان ۵ واحد بود که با بازدیدی که به عمل آمد این تعداد بنا به درخواست مدیرکل و ضرورت مراکز گردشگری به ۱۰ واحد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگری و جهانگردی تصریح کرد: تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا با تسریع در اقدامات و عملیات اجرایی در استان در سریع‌ترین زمان ممکن این سرویس‌ها آماده بهره‌برداری شوند.

آغاز عملیات مکان یابی ۱۰ سرویس بهداشتی در مراکز گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات مکان یابی ۱۰ سرویس بهداشتی در مراکز گردشگری اردبیل خبر داد و گفت: با توافق صورت گرفته با مدیر عامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی در زمینه احداث این سرویس‌های بهداشتی اقدام می‌شود.

نادر فلاحی اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم و ضروری برای مراکز گردشگری اردبیل احداث مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی بود که با توافق صورت گرفته با مدیر عامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی احداث ۱۰ سرویس بهداشتی تا پایان سالجاری آغاز شد.

او افزود: هزینه احداث این ۱۰ سرویس بهداشتی بالغ بر ۵ میلیارد تومان است که با تعیین مکان، عملیات اجرایی آن‌ها در روز‌های آینده آغاز خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته تعدادی سرویس بهداشتی در برخی از شهرستان‌ها براساس ضرورت از سوی این اداره کل احداث و در حال حاضر با حل مشکل انشعاب در این سرویس‌ها، برای تابستان به بهره‌برداری خواهند رسید.

فلاحی تصریح کرد: تسریع در تعیین محل و در اختیار گذاشتن زمین از سوی فرمانداری‌های شهرستان‌ها زمینه‌ساز راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این سرویس‌ها در سطح استان می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با احداث این ۱۰ سرویس بهداشتی مشکلات موجود در این زمینه در مراکز و مکان‌های گردشگری هدف حل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.