معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری استان یزد از صدور فراخوان جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث و توسعه تیرپارک‌ها در استان خبر داد.

حامد معتمدی معاون فنی و نظارت بر بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با اشاره به صدور فراخوان جذب سرمایه گذار برای ساخت و توسعه تیرپارک ها، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد برای افزایش ایمنی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به رانندگان ناوگان حمل و نقل باری، احداث و توسعه تیر پارک‌ها را در برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ خود قرار داده است.

او  با بیان اینکه تیرپارک یکی از اقسام مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است، افزود: تیرپارک‌ها مجموعه‌هایی هستند که به منظور توقف ناوگان باری و به ویژه ناوگان ترانزیتی عبوری از کشور، جانمایی و احداث می‌شوند و به رانندگان خدماتی از قبیل پارکینگ، تعمیراتی، خوابگاه، فروشگاه ها، رستوران‌ها و غیره  ارائه می‌دهند.

معتمدی ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در بخش‌های حمل و نقل، تصریح کرد: علاقمندان به سرمایه گذاری در احداث و توسعه تیرپارک‌ها می‌توانند با مراجعه به این اداره کل، نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.

معاون فنی و نظارت بر بهره‌برداری اداره کل راهداری استان یزد، تاکید کرد: در بحث توسعه و ساخت تیرپارک ها، اولویت با توسعه و تبدیل مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی موجود، به مجتمع‌های دو منظوره است.

معتمدی اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی قسمت‌های مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی از جمله رستوران‌ها و نمازخانه‌ها می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت‌های خود ادامه دهند، البته این مهم به طور مستمر نیز در حال رصد و کنترل است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.