فرماندهی انتظامی استان فارس با صدور اطلاعیه ای، روز قدس، روز تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس با صدور اطلاعیه ای، روز قدس، روز تقویت فرهنگ بی امان مبارزه با صهیونیسم جهانی را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:
روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین‌المللی و مذاهب اسلامی است.

ملت ما همیشه با قدس زیسته و نگهبان قداستش بوده است. قدس، نه فقط تاریخ، بلکه جغرافیای عشق ما، تاریخ جانبازی ما و محراب نماز‌های خونین ماست.

این روز گرامی برای ما تداوم قهرمانانه راه امام خمینی (ره) در سایه رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و دستمایه عزت و بازگرداندن عظمت به اردوگاه مسلمانان است.

دوراندیشی و ابتکار حکیمانه امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

فرماندهی انتظامی استان فارس در آستانه روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایات اشغالگران و متجاوزان، مجددا با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) بیعت و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی را به گوش جهانیان می‌رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار