مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی نسبتا پایدار تا پایان هفته جاری در سطح استان اردبیل حاکم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتاً پایدار تا پایان هفته جاری بویژه در نواحی شمالی استان اردبیل است.

او افزود: پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط فصلی و محلی در برخی از نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل در ساعات بعد از ظهر و عصر شاهد رشد ابر‌های همرفتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق باشیم.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: امروز با توجه به تداوم استقرار پرفشار خزری در سطح استان ابرناکی، وزش باد خزری و هوای خنک بهاری همچنان ادامه خواهد داشت.

محمدی اظهار داشت: از فردا پنجشنبه با نفوذ زبانه‌های کم فشار بر روی دریای خزر شاهد وزش باد گرم جنوبی (گاهی تند) خواهیم بود و طی روز جمعه با استقرار کامل مرکز کم فشار بر روی دریای خزر بر شدت وزش باد گرم جنوبی افزوده خواهد شد.

او تصریح کرد: طی روز جمعه به صورت محسوسی دمای هوا بویژه در نواحی شمالی و مرکزی استان اردبیل افزایش خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از بعد از ظهر روز شنبه هفته آینده با نفوذ زبانه‌های پرفشار خزری و نیز تقویت آن طی روز یکشنبه شاهد ابرناکی، وزش باد خزری (گاهی تند)، در برخی از مناطق رخداد مه و بارش باران (گاهی به صورت رگبار و رعد و برق) خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.