مک‌لارن ۱۲ خودروی اختصاصی خود با طرح عنکبوت را به فروش می‌رساند

شرکت مک‌لارن تصمیم گرفت تا آخرین مدل‌های باقی مانده از خودروی Segestria Borealis 600LT Spider در آمریکای شمالی را به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سال از انتشار سری تولید نهایی McLaren 600LT Spider می‌گذرد و حالا شرکت مک‌لارن قصد دارد باقی‌مانده‌های این اتومبیل را در آمریکای شمالی به فروش برساند. این شرکت به مناسبت یک سالگی این خودروها، دوازده اتومبیل در قالب تنظیمات Segestria Borealis 600LT Spiders را در بازار آمریکا برای فروش نهایی قرار داد.

خداحافظی شرکت مک‌لارن با اتومبیل‌های نسخه ویژه Segestria Borealis 600LT Spiders

خودروی مدل 600LT Spiders از برترین اتومبیل‌های اسپرت شرکت مک‌لارن است. این خودرو با موتور ۳.۸ لیتری دوقلو V۸ می‌تواند ۵۹۲ اسب‌بخار را برای خریداران خود تولید کند. گشتاور 600LT Spiders مطابق با ۴۵۷ پوند بر فیت است که در مجموع می‌تواند صفر تا صد خودرو را به ۲.۸ ثانیه برساند. گفتنی است که اتومبیل اسپرت محبوب شرکت مک‌لارن می‌تواند به نهایت سرعت ۲۰۱ مایل بر ساعت برسد. نسخه ویژه Segestria Borealis تغییرات بسیار متفاوتی را بر روی ظاهر 600LT اعمال نمی‌کند و تنها قالب آن کمی کشیده‌تر به نظر می‌آید.
 
مک‌لارن 12 خودروی اختصاصی خود با طرح عنکبوت را به فروش می‌رساند
 
شرکت مک‌لارن ایده اولیه ارتقای این نسخه را از یک عنکبوت با نام Segestria Florentina الهام گرفته و از آن‌جایی که نام مدل مورد نظر نیز عنکبوت است، عنوان دوم این نسخه نیز از سوی شرکت Spider Spider نامیده شد. شرکت مک‌لارن سعی داشته تا در نسخه ویژه ارتقا داده شده، دو خط سبز رنگ به نماد دندان‌های نیش عنکبوت مورد نظر قرار دهد. همچنین رنگ مشکی خودرو نیز بیانگر نمادی از عنکبوت Segestria Florentina است. این رنگ درواقع یک مشکی خاص، متمایل به رنگ‌های سبز تیره و همچنین بنفش است که در روشنایی نور خود را نشان می‌دهند.
 
مک‌لارن 12 خودروی اختصاصی خود با طرح عنکبوت را به فروش می‌رساند
 
همان‌طور که انتظار می‌رود، طرح الهام گرفته شده از وجود تارهای عنکبوت نیز بهره می‌برد. شرکت سازنده سعی داشته تا در قسمت‌ها داخلی خودرو مانند قسمت داخلی فرمان و بخشی از دوخت صندلی‌ها از نقوش خاصی به مانند تار عنکبوت استفاده کند. با این که نقش تارهای عنکبوت کمی کودکانه به نظر می‌آیند، اما در مجموع با سبک طراحی و ایده کلی همخوانی دارند. شرکت مک‌لارن اظهار داشته که سری آخر اتومبیل‌های 600LT خود را با قیمت ۲۷۵۵۰۰ دلار به فروش خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش کاربردی برای افزایش سرعت وای‌فای‌های خانگی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار