رهبر اقلیت سنای آمریکا علت اینکه چرا وضعیت شیوع کرونا در این کشور از کشورهای دیگر بسیار بدتر است را بیان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «چاک شومر» رهبر اقلیت سنای آمریکا در گفتگو با شبکه «ام اس ان بی سی» مجددا به انتقاد از دونالد ترامپ پرداخت.

وی گفت: دلیل این که وضع ما اکنون بسیار بدتر از دیگر کشورهاست، این است که ما شاهد یک رهبری ناشیانه از سوی این رئیس‌جمهور (ترامپ) هستیم، چه در زمینه بازگشایی کشور بر اساس اتخاذ شیوه‌ای دقیق، یا موضوعات زیاد دیگر همانند صحبت کردن درباره مصرف هیدروکسی کلروکین.

         بیشتر بخوانید:

اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر مصرف داروی هیدروکسی کلروکین با انتقادات بسیاری مواجه شده است. متخصصان می‌گویند این دارو نه تنها سلامت رئیس جمهور آمریکا را با خطراتی مواجه می‌کند، بلکه اظهارات رئیس جمهور درباره استفاده از این دارو دیگران را هم به استفاده از آن تشویق می‌کند.

ترامپ روز دوشنبه گفت همه آن چه که می توانم درباره مصرف این دارو به شما بگویم این است که تاکنون خوب بوده است. ترامپ گفت از این داروی ضد مالاریا استفاده می‌کند.

سازمان غذا و داروی آمریکا هشدار داده است که این دارو می تواند عواقب بسیار خطرناکی برای قلب فرد مصرف کننده بخصوص در افراد مبتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

 او اخیرا هم در یکی از کنفرانس های خبری خود گفت برای مقابله با ابتلا به ویروس کرونا باید مواد ضدعفونی کننده به بدن افراد تزریق شود. این اظهارنظر ترامپ باعث شد تولیدکنندگان مواد ضدعفونی‌کننده در آمریکا از شهروندان بخواهند به توصیه ترامپ عمل نکنند و سلامتی خود را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار