نماینده وزیر بهداشت در خوزستان:

کرونا درآمد بیمارستان‌ها را کم کرد/ کمبود تخت‌های ویژه در برخی شهرها جبران شد

نماینده وزیر بهداشت در خوزستان از کاهش درآمد بیمارستان‌ها پس از شیوع و همه گیری بیماری کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا افشار نماینده وزیر بهداشت،در خوزستان گفت: پس از شیوع و همه گیری بیماری کرونا، بیمارستان‌های خوزستان بین ۳۰ تا ۷۰ درصد کاهش درآمد داشته اند و با توجه به شرایط فعلی استان از ستاد ملی کرونا درخواست توجه ویژه در این زمینه به استان خوزستان  را کرده‌ایم.

او بیان داشت: در حال حاضر با کمبود تخت‌های ویژه و دستگاه ونتیلاتور هستیم که طی مذاکراتی با وزارت بهداشت، تعداد ۲۰دستگاه برای اهواز و ۱۰دستگاه برای شهرستان‌های آبادان، دزفول، شوشتر و بهبهان تهیه شد.

افشار افزود: مساله تجدید نظر در امتحانات پایه نهم را به وزیر منعکس می‌کنم تا تدبیری اندیشیده شود.

نماینده وزیر بهداشت در خوزستان تصریح کرد: حجم کار و خستگی کادر درمانی دغدغه مهمی برای ماست چرا که پزشکان، پرستاران  و دیگر کادر درمانی حدود سه ماه  است که به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای مهار ویروس کرونا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی  از آنان حتی در این مدت فرزندان، پدران و مادران خود را ندیده اند و  از  سوی دیگر با توجه به وضعیت اقلیمی  و گرمای خوزستان پوشش لباس‌های محافظتی کار را برای آنها سخت کرده است.

او گفت: تعداد مبتلایان ویروس کرونا در خوزستان از اوایل اردیبهشت ماه امسال افزایش پیدا کرد و در نیمه اردیبهشت برخی شهر‌های این استان در شرایط قرمز قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.