جهادگرانی که به معنای واقعی گل کاشتند +فیلم

در جریان گسترش ویروس کرونا در کشورمان، عده‌ای از جهادگران داوطلب در مسیر مقابله با این ویروس منحوس سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در جهان و همه‌گیری آن اتفاقات بسیاری را شاهد بودیم، ماجراهای تکان دهنده از تغییر شیوه زندگی افراد در مواجهه با این پاندمی و تاثیرات ناگزیرش که به طور قطع درس‌های فراوانی را برای مردم دنیا به ارمغان داشت. 

جوامع غربی که فریاد تمدن و فرهنگ را سر می‌دادند مغلوب این ویروس ذره بینی شدند و آن تصویر موهومی که از خود نشان داده بودند با ظهور کرونا به شدت رنگ باخت و دستشان برای همه رو شد. همان مردمی که برای دفاع از خود در روزهای قرنطینه به فروشگاه‌های اسلحه فروشی هجوم بردند تا اگر گرسنه‌ای برای تامین مایحتاجش به آن‌ها رجوع کرد بی معطلی هدف تیرشان شود.


بیشتر بخوانید: ارائه مشاوره برای سوگ ناشی از فوت بیماران کرونایی


اما در گوشه‌ای دیگر از این دنیا هستند ملتی که هنوز هم حتی در بدترین شرایط نوع دوستی را به جهان نشان می‌دهند. از جهادگران داوطلبی که بسته‌های غذایی را به دست هموطن خود می‌رسانند تا آن طلبه جوانی که بر غم از دست دادن همسر و فرزندان دوقلویش غلبه می‌کند و باز به مسیر خود ادامه می‌دهد و یا غسال‌های داوطلبی که جان بر کف به میدان آمده و آستین همت بالا می‌زنند. اینها تنها نمونه کوچکی از بزرگمنشی ملت شریف ایران است که به معنای واقعی اصالت و فرهنگ را به جهانیان مخابره کرد. 

برنامه تلويزيونى كوى سلامت كه در شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ٢٣:٣٠ از شبكه دو سيما پخش می‌شود، سعی دارد تا تلاش خستگی‌ناپذیر و مجاهدت مجموعه بهداشت و درمان کشور را که در مقطع کنونی ایثارگرانه در صف اول مبارزه با ویروس منحوس کرونا به سر می‌برند، به تصوير بكشد.

ویدئوی زیر بخشی از این برنامه است؛

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار