سرهنگ علی خالقیان گفت: امروز در محاصره شدید تبلیغاتی دشمن قرار داریم و جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره باشند.

سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به مناسبت روز روابط عمومی با بیان اینکه ارتباطات مهمترین مسئله در دنیای امروز است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروزه در محاصره شدید تبلیغاتی دشمن قرار داریم وجوانان باید این محاصره را بشکنند.

او با بیان اینکه مسئله ارتباطات و رسانه یکی از مهمترین مسائل در بیانیه گام دوم انقلاب است تصریح کرد: دشمنان در فضای مجازی سعی دارند واقعیت انقلاب را ناکارآمد نشان دهند.

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه روابط عمومی هر سازمان نقش مهمی بر عهده دارد بیان کرد: یکی از واحد‌های هر سازمان پویا روابط عمومی آن سازمان است و اگر این واحد برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می‌تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه تصریح کرد: پاسداران جوان ثابت کردند کمتر از پاسداران سابق نیستند  و شاید از آن‌ها نیز بهتر عمل کردند مانند شهید دانشگر، شهید حمزه و دیگر شهدای پاسدار مدافع حرم که خوش درخشیدند.

او با بیان اینکه اگر از هوای نفس عبور کنیم به درجات عالی می‌رسیم گفت: ولایت پذیری مهمترین ویژگی سردار سلیمانی بود و پیام این سردار همواره این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان سمنان بیش از ۳۰ هزار سبد معیشتی در بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد گفت: پیش بینی می‌شود این بسته‌ها تا عید فطر به ۵۰ هزار سبد معیشتی برسد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.