فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام از آمادگی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام برای مقابله با حریق‌های احتمالی در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علیرضا بیگلری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام گفت: با نزدیک شدن به فصل گرما گیاهان علفی و پوشش گیاهی خشک شده و گرمای زیاد هوا نیز شرایط را برای ایجاد حریق مهیا کرده که در صورت کوچکترین بی احتیاطی می‌تواند منشاء خسارات جبران ناپذیری به عرصه‌های منابع طبیعی شود.

او افزود: باید تمام دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، شورا‌های اسلامی و همچنین مردم و جوامع محلی دست در دست هم داده و برای پیشگیری از بحران حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی همت کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام بیان کرد: انتظار داریم دهیاران در بحث حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سفیران منابع طبیعی عمل کنند.

او  ادامه داد: با توجه به عوامل آتش سوزی در روستا‌های منطقه از دهیاران درخواست داریم که مواردی که برای پیشگیری و مبارزه با حریق لازم هست را به بهره برداران و اهالی محترم روستا‌ها یادآوری و آموزش دهند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی ایلام ضمن قدردانی از تلاش گران و اعضای ستاد مدیریت بحران اعلام کرد: در موقع بحران بایستی تمامی ارگان‌ها نهایت همکاری لازم را با ستاد بحران این شهرستان داشته باشند.

سرهنگ بیگلری ضمن اشاره به آمادگی تمامی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی برای مقابله به حریق احتمالی اضافه کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی با شماره تماس ۱۵۰۴ به صورت شبانه روزی و رایگان آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی در خصوص آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع است.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.