فرماندار شهرستان سنندج گفت: زمین‌های واگذارشده در شهرک‌های صنعتی نباید برای اهداف دیگری مورداستفاده قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرماندار شهرستان سنندج در جلسه «جهش تولید» شهرستان سنندج  با اشاره به اینکه زمین شهرک‌های صنعتی با مشکلات فراوان و از محل منابع عمومی تهیه و تأمین شده‌اند، تأکید کرد: زمین‌های واگذارشده در شهرک‌های صنعتی نباید به‌جز برای تولید و احداث واحدهای تولیدی برای اهداف دیگری مورداستفاده قرار گیرند.

محمدابراهیم زارعی افزود زمین شهرک‌های صنعتی با یارانه تولید و آماده واگذاری شده تا کار صنعتی و تولیدی در آن‌ها انجام گیرد و مسئولان ذی‌ربط باید با هرگونه تغییر کاربری زمین‌ها و واحد‌های موجود جلوگیری کنند.

او افزود: دولت تأکید دارد در واحد‌های موجود شهرک‌های صنعتی این شهرستان نباید هیچ کاری غیر تولید انجام شود.

به گفته فرماندار سنندج، زمین دولتی  به منظور راه اندازی واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال واگذارشده و قابل‌قبول نیست که این واحد‌ها به املاک تجاری، مسکونی و یا انبار تبدیل شوند.

زارعی با بیان اینکه تغییر کاربری واحد‌های تولیدی به مراکز سکونتی و تجاری جرم است،افزود: قانون، مناطق مسکونی، تجاری و صنعتی را تعریف کرده و شهرک‌های صنعتی از مناطق مسکونی و تجاری جدا هستند.

فرماندار سنندج در ادامه این جلسه ، کمیته‌ای از مسئولان دولتی این شهرستان را موظف کرد تا با شناسایی واحد‌های که اکنون تغییر کاربری داده، ولی قابلیت احیا و تولید را دارند، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود وبا حل مشکلات پیش ورو  به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.