معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره آخرین تصمیمات این دانشگاه برای برگزاری کلاس‌ها، نحوه برگزاری امتحانات و بازگشایی خوابگاه‌ها به بیان توضیحاتی پرداخت.

محمدرضا کلباسی مسجدشاهی، معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیشنهاداتی برای برگزاری امتحانات و کلاس ها داشته ایم که صرفا در حد سناریو مطرح شده و هنوز قطعی نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره روند برگزاری کلاس ها گفت: بر اساس پیشنهاداتی که مطرح شد، آموزش مجازی تا پایان ترم ادامه خواهد داشت.

کلباسی درباره شیوه برگزاری امتحانات تصریح کرد: قطعا امتحانات پایان ترم در دو مرحله برگزار می‌شود؛ به این صورت که حدود ۵۰ درصد از نمره پایان ترم به وسیله ارزشیابی طول ترم و تکالیفی که به دانشجو در این مدت داده می‌شود، خواهد بود و باقی به وسیله امتحان پایان ترم سنجیده می‌شود که البته درباره حضوری و یا مجازی بودن آن هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و کل نمره پایان ترم به وسیله یک امتحان ارزیابی نمی‌شود.

او با اشاره به اینکه تا چند روز دیگر تصمیمات قطعی گرفته خواهد شد، گفت: امتحانات به دو صورت مجازی و حضوری برگزار می شود. احتمالا زمانی را برای برگزاری کلاس های عملی به صورت فشرده در نظر خواهیم گرفت.


بیشتر بخوانید: استمرار آموزش الکترونیکی توصیه اول ما برای تکمیل ترم جاری است


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس یادآوری کرد: پیشنهاد شده که دانشجویان مقطع به مقطع برای آزمون در دانشگاه حضور یابند، به این صورت که ابتدا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و سپس دانشجویان دکتری برای آزمون در دانشگاه حضور یابند.

کلباسی درباره نحوه حضور دانشجویان در خوابگاه ها گفت: در حال بررسی راهکارهای ممکن برای حضور دانشجویان در خوابگاه هستیم، پیشنهاد ما این است که اتاق ها یک نفره و حداکثر دو نفره باشد.

او در پایان تاکید کرد: تمام موارد ذکر شده پیشنهاد است و هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار