رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سروستان گفت: در برگزاری رزمایش مواسات ۱۲ هزار کیلو برنج و ۵۰۰ کیلو شکر در میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،حجت الاسلام علیرضا فرهمندی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سروستان بیان کرد: این میزان ارزاق با مشارکت هیئت های مذهبی و تبلیغات اسلامی این شهرستان تهیه و میان هیئت‌ها برای اهدا به خانواده های نیازمند توزیع شد.

او، با اشاره به اینکه در طرح مواسات همدلی ۶۰۰ نفر از این کمک‌ها بهره مند شده اند، تصریح کرد: ۱۵ میلیون تومان معادل ریالی این کمک‌ها است.

فرهمندی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی این شهرستان عضو ستاد همدلی است، ادامه داد: در طرح مواسات همدلی نیز ۸۰ میلیون تومان برای نیازمندان  هزینه شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سروستان با تاکید بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ماه رمضان ، افزود: مسابقه‌های قرآنی در فضای مجازی برای شهروندان سروستانی برگزار شد.

او، در خصوص  برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر در سروستان، اضافه کرد: مراسم نماز عید فطر در مسجد انقلاب، مسجد صاحب الزمان (عج) و مسجد ولی عصر این شهرستان با رعایت نکات بهداشتی و حفط فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار