۲ هزار و ۳۰۰ عدد تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و اداری به ارزش سه میلیارد و هفتاد میلیون تومان بین مدارس خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم توزیع این تجهیزات گفت: تجهیزات خریداری شده شامل سیستم رایانه، پتو، تشک، جارو برقی، ماشین لباس شویی، یخچال، کمد، میز و صندلی دانش آموزی، صندلی امتحانی، دستگاه فتوکپی، کیت ابتدایی، و ویدئو پرژکتور است که با اولویت مدارس شبانه روزی در سراسر استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه توزیع این نوع اقلام در آینده همچنان ادامه خواهد داشت افزود: این اقلام برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی و برخورداری مدارس استان از امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و تربیت بدنی است که با کمک استاندار و اداره کل ورزش و جوانان تهیه شده است.

خوش خبر معاون سیاسی اجتماعی استاندار هم به نگاه ویژه استاندار به حوزه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: تلاش برای حذف مدارس خشتی و گلی و کانکسی، حذف بخاری‌های غیر استاندارد، گسترش فضای خوابگاهی و فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم برای بهره مندی دانش آموزان روستایی و عشایری از فضای مجازی از جمله اقداماتی است که استانداری پیگیر اجرای آن است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.