سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده اخلال در نظام ارزی دیگری که ۲۱ متهم داشت، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در  بیست و ششمین نشست خبری درباره پرونده اخلال در نظام ارزی دیگری که ۲۱ متهم داشت، اظهار کرد: حسن خویی به اتهام اخلال در نظام ارزی و قاچاق ارز به میزان بیش از ۱۰ میلیون دلار به ضبط مبالغ و ۳ سال حبس و جزای نقدی دو برابر اموال تحصیل شده محکوم شد.

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین رسول قنادی به ۴ سال و ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی ۲ برابر اموال به دست آورده و ضبط ارز مکشوفه، فرزاد اصغر زاده به ۳ سال حبس و پرداخت جزای نقدی، امیر سوقانی به ۳ سال حبس و جزای نقدی دو برابر اموال تحصیل شده محکوم شدند.

وی افزود: در یک پرونده دیگر که همچنان دادگاه آن در حال برگزاری است، از اموال متهم ۹ میلیون دلار مطالبه بانک پارسیان مسترد شده است.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده نیز مشخص شد که بانک صادرات ۶ هزار میلیارد تومان مطالبه از این فرد داشته است که اعلام نکرده بودند، این مطالبه از اموال شناسایی شده پرداخت شد.

اسماعیلی گفت: بانک ملت نیز ۹۳ میلیون دلار مطالبه داشته که تا امروز ۹۰۰ میلیارد تومان از این بدهی از طریق انتقال سهام متهم پرداخت شده است.


بیشتربخوانید:

حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش/ ۳۸ سال حبس برای ۲ نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا

محاکمه ابر متهم ارزی در دومین جلسه دادگاه هفت تپه

انتقاد رئیس قوه قضاییه از وضعیت بازار برای مصرف کننده و تولیدکننده

کاهش ۱۰۰ هزار موردی پرونده‌های ورودی به دادگستری استان تهران


انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه ، طبری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار