فرماندهی یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی استان از چنگ متصرفین خارج شد.

۱۵ هکتار از زمین های تصرف شده از چنگ سود جویان خارج شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ پاسدار علی صفا کرمی فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: برای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۵۰۰۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی پلاک موسوم به پتی آباد بالادربند از توابع شهرستان کرمانشاه که چندی پیش از سوی افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود با هماهنگی لازم با مراجع قضایی از ید متصرفین خارج شد.

این مقام مسئول افزود: در پی گزارش رسیده در مورد تخریب و تصرف اراضی ملی در پلاک اراضی ملی یاد شده بلافاصله موضوع توسط مامورین پاسگاه ویژه شهرستان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و  ضمن بازدید میدانی و تطبیق عرصه با نقشه اجرای مقررات و احراز تخلف مبنی بر کشت غیر مجاز در اراضی ملی منطقه نسبت به تشکیل پرونده برای متخلفان اقدام شد.

او گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی، دستور لازم جهت رفع تصرف عرصه اخذ و نسبت به رفع تصرف محدوده مورد نظر از طریق احداث ۱۲۰۰ متر مربع کانال خط تنسیق‌اقدام گردید که با انجام این کار عرصه‌ی به میزان ۱۵ هکتار از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.