مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از ثبت نام ۸۸ متقاضی راه اندازی مراکز مثبت زندگی (مراکز خدمات بهزیستی) در استان خبر داد.

 عرب نژاد  مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۶ خرداد امسال ادامه دارد.

او با بیان اینکه سازمان بهزیستی به منظور تأسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) از متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای صدور مجوز از سوی این سازمان طی فراخوانی دعوت به همکاری کرده است، افزود: متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه اینترنتی در نظر گرفته شده به نشانی (http://centers.behzisti.net) مراجعه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: محور فعالیت مراکز مثبت زندگی یا مراکز خدمات بهزیستی، خانواده‌ها خواهند بود و پرونده‌های مددکاری اجتماعی خانوار به صورت الکترونیکی برای تمام مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی در این مراکز شکل خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: بهره مندی ۸۷۰مددجوی آسیب دیده از ویروس کرونا از حمایت‌های مالی بهزیستی


او گفت: مددجویان می‌توانند خدمات اولیه مثل تشکیل پرونده و همچنین درخواست‌های خود را از طریق مراکز مثبت زندگی پیگیری کنند.

عرب نژاد ادامه داد: این مراکز در راستای خدمات ادارات بهزیستی شهرستان قرار دارند؛ به این معنا که به صورت الکترونیکی درخواست‌ها به ادارات بهزیستی شهرستان ارجاع و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار