معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزدگفت: ویژه برنامه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با عنوان روز اسلام در معاونت صدا تهیه و پخش می‌شود.

داود سیروس معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: روز اسلام ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس در معاونت صدا تهیه و پخش می‌شود.

او افزود: این ویژه برنامه به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت روز قدس به طور زنده از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر روز جمعه دوم خرداد از رادیویزد پخش می‌شود.

سیروس ادامه داد: این ویژه برنامه را راضیه دهقانیزاده تهیه و امیدحسین مرشدی و الهه دهقانپور اجراء و محمدحسین آقایی گزارش می‌کند.

 معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد اظهار داشت: بحث‌های کارشناسی، تماس‌ها و گزارش‌های مردمی از آیتم‌های برنامه روز اسلام است.

او با اشاره به برنامه های رادیو یزد در ماه مبارک رمضان، افزود: درماه رمضان امسال، رادیویزد ضمن انعکاس همدلی ها، مواسات و ایثار هم استانی ها، برنامه‌های مناسبی را برای همراهی با مخاطبان در ایام معنوی رمضان، تدارک دیده است.

سیروس گفت:  نجوای سحر و شهر یزدان ویژه برنامه سحر و افطار از رادیو یزد است که  هر شبانه روز به مدت ۹۰ دقیقه به طور زنده از رادیو یزد، پخش می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.