زیاد نخاله: امام خمینی می‌خواست نشان دهد موضوع فلسطین، یک مسئله اسلامی و جهانی است

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمایت ایران از محور مقاومت و موضوع فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: شهادت قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس باعث تغییر در حمایت ایران از محور مقاومت نشد.

وی با بیان اینکه در پیش گرفتن راه مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین است، تأکید کرد: مقاومت قادر است دشمن صهیونیستی را به امتیاز دادن وادار کند. نوار غزه دژ مستحکم ماست و اگر صهیونیست‌ها علیه این منطقه اقدامی بکنند قطعاً با پاسخ مقاومت رو به رو خواهند شد.

نخاله خاطر نشان کرد: با شهادت قاسم سلیمانی، فرمانده بزرگی را از دست دادیم. حاج اسماعیل قاآنی، فرمانده جدید سپاه قدس نقش مهمی در حمایت از محور مقاومت در شرایط فعلی دارد. ایران هیچگاه از حمایت از محور مقاومت عقب ننشسته است و پروژه مقاومت در منطقه ادامه دارد.

این مقام فلسطینی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس خواست به جهانیان بگوید که مسئله فلسطین یک موضوع اسلامی و جهانی است. با وجود حمایت ایران، مقاومت در منطقه عاقب نیکویی خواهد داشت.

وی با انتقاد از صهیونیست‌ها افزود: رژیم غاصب صهیونیستی خواهان تمامی فلسطین است. آن‌ها می‌کوشند مناطق دیگری از کرانه باختری را اشغال کنند. ما نمی‌خواهیم توهم داشته باشیم و کشور‌های عربی را حامی خود بدانیم. حقیقت این است که اسراییل سرزمین فلسطینی‌ها را اشغال کرده و ما باید با این موضوع مقابله کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار