فرهاد حمیداوی به موضوع ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال واکنش نشان داد.

واکنش مالک باشگاه شهرخودرو به شروع دوباره لیگ نوزدهمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان درخصوص ازسرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم اظهار داشت: در این روزها سوءتفاهم شده و به من اطلاع دادند موجی که برای فوت آن نوجوان عزیز به وجود آمده، کار درستی نبوده است. یکی از افرادی بودم که در فضای مجازی به این موضوع اشاره کرده بودم اما  بار‌ها گفته بودم که بازی‌ها را به جای خرداد، در شهریور برگزار کنیم. برخی در رسانه‌ها گفتند که من تمایلاتی به برخی رنگ‌ها دارم، اما اصلا این طوری نیستم و همین حالا اعلام می‌کنم، اصلا پرسپولیس قهرمان. کمی فوتبال می‌فهمم و شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس مهیا می‌بینم.  

حمیدوای گفت: همه می‌دانند که من به دنبال قهرمانی در لیگ نبودم و سوالم این است که اگر اعلام می‌کنم که با همین امتیازات لیگ را در شهریور برگزار کنیم، از چیزی فرار کرده‌ام؟ برخی هم می‌گویند که باشگاه‌های خصوصی به دنبال پرداخت نکردن پول هستند. مگر برگزار شدن بازی‌ها به جای خرداد در شهریور، تفاوت مالی برای من خواهد داشت؟ اما آیا ما امکاناتی مثل امکانات موجود در بوندس‌لیگا را داریم؟

مالک باشگاه شهرخودرو گفت:‌در آلمان یک تیم بوندس‌لیگایی ۳ زمین تمرین دارد و هر ۶ نفر جداگانه تمرین می‌کردند. تیم من در مشهد همچنان زمین تمرین ندارد. من پزشک نیستم که بخواهم پیشنهاد و راهکار بدهم، اما پیشنهاد دادم لیگ در شهریور برگزار شود.


بیشتر بخوانید: قائم مقام باشگاه شهرخودرو: مخالف ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال هستیم


او درخصوص پیشنهد باشگاه شهرخودرو برای تعیین تکلیف رقابت‌های لیگ نوزدهم بیان کرد: یا شهریور لیگ نوزدهم را پیگیری کنیم. یا در شهریور لیگ بیستم را به همین جایگاهی که در آن قرار داریم، ازسربگیریم. شاید تا شهریور تمهیداتی اندیشیده شد تا استرس ناشی از این ویروس کاهش پیدا کرد و هم اینکه در شهریور می‌شود برای اولین بار، لیگ کشور را به صورت منظم آغاز کنیم. مقدماتی جام‌جهانی را هم در پیش خواهیم داشت و مطمئن باشید درگیر مصدومیت‌های فوتبالیست‌ها خواهیم شد.  

او گفت: خودمان را با اروپایی‌ها مقایسه می‌کنیم، اما مگر همه بازیکنان ایرانی مثل اروپایی‌ها خودرو شخصی دارند؟ آب معدنی راحت‌ترین راه ارتباط ویروس است و آیا برای این موضوع تدبیری داریم؟ سهیل مهدی دوست من است، اما انتظار داشتم که حداقل تمام باشگاه‌ها را در یک جلسه دعوت می‌کرد و تصمیم نهایی را به آن جلسه واگذار می‌کرد. اگر همه مدیران عامل باشگاه‌ها جمع می‌شدند و می‌گفتند که اصلا پرسپولیس را قهرمان اعلام کنیم، کسی ناراضی بود؟ مشخص کردن سهمیه لیگ قهرمانان هم کار سختی نیست. مگر نیم من پنجم نیست؟ ۴ تیم فعلی اول را به آسیا معرفی می‌کردند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار