اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در سال ۹۸ با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و کانال‌های اجتماعی به نهالکاری بزرگ ۱۴ آذر پرداخت که ثمره آن حضور حداکثری مردم و به رقم خوردن روزی ماندگار در تاریخ این اداره بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صفری مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : برای اولین بار کانال اینستاگرام منابع طبیعی راه اندازی و شروع کارش را با پویش نهال_امید و پیام استاندار کرمانشاه برای پیوستن اقشار مختلف مردم به این پویش آغاز شد سپس پویش در_خانه_بمانیم و ساخت کلیپ در این زمینه انجام و پس از آن پویش عکاسی طبیعت_کرمانشاه شروع شد که کماکان ادامه دارد.

او از اقدامات دیگر به ایجاد صفحه اختصاصی منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در آپارات بزرگترین رسانه اشتراک ویدوئو در ایران اشاره کرد که کلیپ‌هایی از اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه در رابطه با موضوعات مختلف همچون کرونا و. تهیه و در این صفحه و کانال‌های مجازی به صورت سراسری پخش می شود.
صفری افزود : با ساخت موشن گرافیک و اینفوگرافیک‌های متعدد مرتبط با منابع طبیعی و پخش گسترده آن در فضای مجازی سعی کردیم در آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی پیام‌هایی را به مخاطب عام و مردم عزیز برسانیم.

او افزود : در بحث چاپ و نشر اخبار مرتبط با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در بین ادارات زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی در چندین ماه مقام برتر را کسب کرده و در رده بندی سالیانه حائز رتبه سوم شدیم. با میانگین ۲۰ تا ۲۵ خبر در ماه در خبرگزاری‌های مختلف استانی و کشوری از جایگاه خوبی در این زمینه برخورداریم، در بحث رسانه‌های نوشتاری و مطبوعات استانی و سراسری میانگین ۱۰ تا ۱۵ خبر در ماه را داریم که از تمامی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های نوشتاری که بدون هیچ چشم داشتی اقدامات و اخبار منابع طبیعی استان کرمانشاه را پوشش دادند نهایت قدردانی و سپاسگذاری را داریم.

صفری گفت : در زمینه اخبار منتشر شده در سایت اداره کل، پرتابل و بولتن سازمان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد ۱۰۰ درصدی داشتیم و جایگاه خوبی نیز در رابط عمومی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور داریم و این‌ها همگی نمونه‌ای بود از فعالیت‌های روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه و رابطین آن در شهرستان‌ها که انشالله در سال ۹۸ که از سوی رهبر معظم جمهوری اسلامی‌ایران سال جهش تولید نامگذاری شده است گامی مهم و موثر در راستای پیشبرد اهداف سازمان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه برداریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.